Łódź: popularyzują wiedzę o udarze, walczą o 100 tys. euro

Łódzka Fundacja "Udar Mózgu" bierze udział w międzynarodowym konkursie na projekt popularyzujący wiedzę na temat choroby.

W konkursie "1 Mission 1 Million - Getting to the Heart of Stroke" chodzi o popularyzację wiedzy o udarze wywoływanym przez migotanie przedsionków. Firma farmaceutyczna Boehringer Ingelheim wyłożyła 1 mln euro do podziału dla zwycięzców - informuje portal Gazeta.pl.

Cztery projekty dostaną na realizację po 100 tys. euro, osiem - po 50 tys., a 20 projektów - po 10 tys. euro.

Projekt Łodzian spodobał się jurorom i jako jedyny z Polski został zakwalifikowany do finału konkursu. O pieniądze stara się 184 instytucji z 36 krajów.

Więcej: www.gazeta.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!
comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z MEDYCYNĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekzdrowia.pl prosto na Twój e-mail

Rynekzdrowia.pl: polub nas na Facebooku

Rynekzdrowia.pl: dołącz do nas na Google+

Obserwuj Rynek Zdrowia na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

POLECAMY W PORTALACH