Lek na kaszel zastępuje dopalacze?

Bydgoscy lekarze alarmują, że do Wojewódzkiego Szpitala Dziecięcego im. Brudzińskiego co tydzień trafia kilku nastolatków zatrutych lekiem na kaszel.

Według Danuty Kurylak, zastępcy dyrektora do spraw lecznictwa w Wojewódzkim Szpitalu Dziecięcym im. Brudzińskiego, średnio dwa, trzy razy w tygodniu lecznica przyjmuje młode osoby, które zatruły się Acodinem - informuje "Gazeta Pomorska". Zdaniem Kurylak niektóre przypadki są naprawdę poważne, objawy przypominają nieco ciężkie zatrucie alkoholem.

Specjaliści zaznaczają, że Acodin powoli zastępuje zdelegalizowane w listopadzie ubiegłego roku dopalacze. Zawarty w leku związek DXM powoduje halucynacje.

Więcej: www.gazetapomorska.pl

comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z MEDYCYNĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekzdrowia.pl prosto na Twój e-mail

Rynekzdrowia.pl: polub nas na Facebooku

Rynekzdrowia.pl: dołącz do nas na Google+

Obserwuj Rynek Zdrowia na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

POLECAMY W PORTALACH