Fundacja DKMS zmienia wizerunek Z logo Fundacji DKMS zniknął puzzel, zastąpił go znak przycisku "Delete" zamieniony w strzałkę. Fot. Materiały prasowe

Fundacja DKMS wprowadziła nowe hasło promujące jej działalność. Brzmi ono „Pokonajmy nowotwory krwi”. Ujednoliceniu wizerunkowemu uległy też elementy związane z wizualną identyfikacją fundacji, w tym logotyp.

Fundacja DKMS to już 25 lat międzynarodowej historii, walki o ludzkie życie i powrót do zdrowia chorych na nowotwory krwi. Obecnie DKMS działa w Niemczech, Stanach Zjednoczonych, Hiszpanii i Wielkiej Brytanii, a w Polsce od 2008 r. 

Historia rozpoczęła się w 1991 r., kiedy żona założyciela DKMS, dr. Petera Harfa - Mechtild, zmarła na białaczkę. Peter obiecał swojej żonie, że zrobi co w jego mocy, aby pomóc każdej osobie cierpiącej na nowotwory krwi w znalezieniu odpowiedniego Dawcy. Dzięki jego działaniu liczba potencjalnych Dawców w Niemczech wzrosła z 3 do 68 tysięcy w ciągu zaledwie roku.

Obecnie we wszystkich bazach DKMS na świecie zarejestrowanych jest już ponad 6,3 mln potencjalnych dawców krwiotwórczych komórek macierzystych, spośród których już ponad 56 tysięcy oddało komórki, dając chorym nadzieję na powrót do zdrowia. 

Ewa Magnucka-Bowkiewicz, prezes Fundacji DKMS podkreśla, że Fundacja ujednolica wizerunek po to, by umocnić swoją pozycję w międzynarodowej walce z nowotworami krwi. Nowe logo i motto "Pokonajmy nowotwory krwi" odzwierciedla misję Fundacji, którą jest aktywne podejmowanie działania mającego na celu wygranie walki z nowotworami krwi. 

Podobał się artykuł? Podziel się!
comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z MEDYCYNĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekzdrowia.pl prosto na Twój e-mail

Rynekzdrowia.pl: polub nas na Facebooku

Rynekzdrowia.pl: dołącz do nas na Google+

Obserwuj Rynek Zdrowia na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

POLECAMY W PORTALACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.