Około 2 tysiące plakatów w ośrodkach onkologicznych i 28 tys. wstążeczek noszonych na znak wsparcia kobiet chorych na raka piersi to efekt kampanii

W dystrybucji były także koszule damskie, które z jednej strony miały być czytelnym i rozpoznawalnym wyrazem wsparcia dla wszystkich kobiet walczących z rakiem piersi, z drugiej zaś, przypominać ich właścicielkom, aby dbały o siebie i pamiętały o regularnym wykonywaniu badań profilaktycznych. 30 proc. dochodu ze sprzedaży koszul przekazano na rzecz organizacji Amazonek.

Rak piersi jest nadal najczęściej występującym nowotworem złośliwym u kobiet. Co roku na świecie rozpoznaje się ponad 1 milion nowych przypadków raka piersi, a ok. 400 tys. chorych na ten nowotwór umiera.

Patronat nad tegoroczną kampanią objęła Federacja Stowarzyszeń „Amazonki”, które angażuje się w akcje mające na celu wsparcie psychiczne, jak i pomoc praktyczną kobietom dotkniętym rakiem piersi. Federacja to największa w Polsce organizacja pozarządowa zrzeszająca kobiety chore na raka. Skupia ponad 20 tys. członkiń, zrzeszonych w 185 klubach, które wchodzą w skład 16 unii w całej Polsce.

Podobał się artykuł? Podziel się!
comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z MEDYCYNĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekzdrowia.pl prosto na Twój e-mail

Rynekzdrowia.pl: polub nas na Facebooku

Rynekzdrowia.pl: dołącz do nas na Google+

Obserwuj Rynek Zdrowia na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

POLECAMY W PORTALACH