Mazowsze: infolinia NFZ działa 24 godz. na dobę

Ponad 21 tys. połączeń, średnio 680 rozmów każdego dnia - to bilans pierwszego miesiąca funkcjonowania nowego numeru infolinii NFZ Mazowsze. Infolinię uruchomiono 1 stycznia. Najczęściej ubezpieczeni pytają o to, jak wyrobić Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego (EKUZ) i jak wyjechać do uzdrowiska.

Proszą też o pomoc w znalezieniu placówek, w których można się leczyć w ramach NFZ.

Pierwszy telefon konsultanci infolinii Mazowieckiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ odebrali 1 stycznia o godzinie 6.59. Tego dnia z prośbą o pomoc zwróciło się jeszcze 18 ubezpieczonych. 31 stycznia konsultanci odebrali już ponad 800 telefonów - poinformowała nas Agnieszka Gołąbek, rzecznik prasowy mazowieckiego NFZ.

Dodała, że średni czas oczekiwania na połączenie z konsultantem mazowieckiego Funduszu wyniósł w styczniu 1,04 minuty. Skuteczność odebranych połączeń to 90,41 proc.

Ubezpieczeni mogą dzwonić pod numer (22) 456 74 01. Konsultanci Funduszu udzielają zainteresowanym wyczerpujących informacji 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

CZYTAJ TAKŻE

comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z MEDYCYNĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekzdrowia.pl prosto na Twój e-mail

Rynekzdrowia.pl: polub nas na Facebooku

Rynekzdrowia.pl: dołącz do nas na Google+

Obserwuj Rynek Zdrowia na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

POLECAMY W PORTALACH