Firmy ubezpieczeniowe będą rozwijały swoje produkty assistance związane z pomocą medyczną udzielaną w kraju i za granicą. Aż 70 proc. Polaków uważa takie usługi za najbardziej potrzebne - podaje Gazeta Prawna.

Około 14 proc. badanych Polaków skorzystało w ostatnim roku z usługi typu assistance - wynika z badania przeprowadzonego przez ARC Rynek i Opinia, na zlecenie Europ Assistance.

- Te wyniki zaskoczyły nas pozytywnie, bo pokazują, że assistance przydaje się częściej niż np. polisy NNW - mówi GP Ryszard Grzelak, prezes Europ Assistance.

Okazuje się też, że część osób nie wie lub zapomina, że mają assistance dodane do jakiejś innej usługi finansowej. Ci, którzy mają świadomość posiadania takiej usługi, korzystają z niej chętnie. Z grupy badanych, które korzystały, aż 40 proc. robiło to częściej niż raz w roku.

Mimo że z badania wynika, że najczęściej korzystamy z holowania auta i pomocy drogowej (72,3 proc. badanych) to respondenci pytani, jakie usługi są najbardziej użyteczne, stwierdzali, że pomoc medyczna w kraju lub za granicą. Kobiety częściej niż mężczyźni (odpowiednio 74 i 64 proc.) deklarowały, że usługi medyczne byłyby najbardziej potrzebne.

- Te wyniki pokazują, że w Polsce będzie rozwijał się segment usług assistance związany z usługami medycznymi – mówi Ryszard Grzelak.

Podobał się artykuł? Podziel się!
comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z MEDYCYNĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekzdrowia.pl prosto na Twój e-mail

Rynekzdrowia.pl: polub nas na Facebooku

Rynekzdrowia.pl: dołącz do nas na Google+

Obserwuj Rynek Zdrowia na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

POLECAMY W PORTALACH