Od grudnia ubiegłego roku, czyli od momentu połączenia zespołów ABG i Sygnity dostarczających rozwiązania dla opieki zdrowotnej, ABG sprzedał już blisko 8 tys. licencji na użytkowanie systemu mMedica.

Ta aplikacja wspomaga rozliczenia świadczeniodawców z NFZ. Umożliwia ona m.in. elektroniczne rejestrowanie i sprawozdawanie zrealizowanych świadczeń zdrowotnych oraz obsługę deklaracji wyboru przychodni przez pacjentów. mMedica obsługuje także funkcje związane z systemem Rejestru Usług Medycznych. Program wyposażony jest w zabezpieczenia zapewniający bezpieczeństwo przetwarzanych i przekazywanych danych.
– Spodziewamy się rosnącego zapotrzebowania na ten produkt, gdyż pod koniec kwietnia Narodowy Fundusz Zdrowia przestanie udostępniać świadczeniodawcom darmowe aplikacje służące do rozliczeń – wyjaśnia Wojciech Kulbiński, ekspert rynku opieki zdrowotnej ABG.
W odróżnieniu od aktualnie używanych darmowych aplikacji mMedica udostępnia użytkownikom dodatkowe funkcje, w jak zarządzanie pracą personelu, korzystanie z terminarza, organizacja wizyt, czy gromadzenie dokumentacji medycznej.
Aplikacja oferowana jest w trzech wersjach: podstawowej, standard oraz rozbudowanej modułowej przeznaczonej do obsługi większych placówek. Program ma niewygórowane wymagania sprzętowe. Do jego uruchomienia wystarczy komputer PC wyposażony w procesor – co najmniej –  Celeron II 1,2 Ghz. Na dysku twardym zajmuje 500 MB. Aplikacja kosztuje od 200 zł (za jedno stanowisko).

comments powered by Disqus

PARTNER DZIAŁU

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z MEDYCYNĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekzdrowia.pl prosto na Twój e-mail

Rynekzdrowia.pl: polub nas na Facebooku

Rynekzdrowia.pl: dołącz do nas na Google+

Obserwuj Rynek Zdrowia na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

POLECAMY W PORTALACH