Radom: do nocnej opieki w pogotowiu rejestracja przez infokiosk Fot. Shutterstock (zdj. ilustracyjne)

Stacja Pogotowia Ratunkowego w Radomiu wprowadziła od poniedziałku, 1 października rejestrację pacjentów w infokioskach. System informatyczny ma przyspieszyć rejestrację i obsługę pacjentów.

Trzy infokioski stanęły w korytarzu pogotowia, w którym pacjenci czekają na poradę w ramach nocnej i świątecznej pomocy medycznej. To właśnie te urządzenia wydadzą oczekującym numerki.

Pacjent będzie musiał wybrać z porady jakiego specjalisty chce skorzystać: internisty, pediatry czy pielęgniarki i podać numer PESEL albo datę urodzenia. Automat wydrukuje bilecik z numerem. Na elektronicznych tablicach zawieszonych nad drzwiami gabinetów wyświetli się numer pacjenta, na którego czeka lekarz lub pielęgniarka.

System sprawdzi również w systemie EWUŚ, czy pacjent jest ubezpieczony w Narodowym Funduszu Zdrowia.

Projekt kosztował 6,1 mln zł, unijne dofinansowanie to 5,1 mln zł.

Więcej: radom.wyborcza.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!
comments powered by Disqus

PARTNER SERWISU

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z MEDYCYNĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekzdrowia.pl prosto na Twój e-mail

Rynekzdrowia.pl: polub nas na Facebooku

Obserwuj Rynek Zdrowia na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

POLECAMY W PORTALACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.