NFZ planuje kampanię o szkodliwości cukru. Wykorzysta serwisy Youtube, Twitter, Google Youtuber ma przedstawić prawdziwe ludzkie historie wynikające z jedzenia zbyt dużej ilości cukru i wspomóc się serwisem diety.nfz.gov.pl do przygotowania smacznych i zdrowych posiłków na każdą porę dnia. Fot. PTWP

Centrala NFZ we wrześniu br. ma zrealizować kampanię społeczną w internecie o szkodliwości nadmiernego spożywania cukru. Działania zaplanowano m.in. na Twitterze, Youtube, ogólnopolskich portalach informacyjnych czy na Google. Póki co ogłoszono przetarg na przygotowanie i wykonanie kampanii - jej wartość Fundusz oszacował na niecałe 1,77 mln zł netto.

Wybrana w przetargu agencja zajmie się m.in. kreacją reklam, przygotowaniem scenariusza i produkcją spotu wideo czy działaniami w tzw. social mediach. Termin składania wniosków przez zainteresowane podmioty upływa 21 sierpnia o godz. 10.

Czego oczekuje NFZ od realizatora kampanii?

Wykonawca zobowiązany jest do promowania wybranych tweetów NFZ, przygotowania profesjonalnego brandingu profilu NFZ oraz opracowania infografik do tweetów na istniejącym i aktywnym profilu NFZ w serwisie Twitter.

Jeśli chodzi o serwis Youtube, agencja będzie zobowiązana podjąć współpracę z co najmniej jednym influencerem/youtuberem, z którym przygotuje specjalny cykl materiałów filmowych/video (trzy materiały w ciągu trwania kampanii) poświęconych zdrowemu odżywianiu i utrzymaniu ciała w dobrej kondycji fizycznej. Ma w tym celu wykorzystać prawdziwe ludzkie historie i wspomóc się serwisem diety.nfz.gov.pl do przygotowania smacznych i zdrowych posiłków na każdą porę dnia, wskazując na bezpośrednie korzyści związane z ograniczeniem nadmiernego spożywania cukru dla zdrowia Polaków.

Wykonawca będzie zobowiązany do wyboru influencera/youtubera, który posiada min. 60 tys. subskrypcji swojego kanału. NFZ oczekuje, że każdy spot video osiągnie minimum 30 tys. wyświetleń, a sam kanał NFZ (Akademia NFZ na Youtube) zyska minimum 300 nowych subskrybentów.

NFZ chce też postawić na reklamę natywną w sieci. Ma ona polegać na przygotowaniu 12 artykułów redakcyjnych dopasowanych kontekstowo do tematyki związanej ze zdrowiem i ich wyemitowaniu w trzech ogólnopolskich portalach informacyjnych, z których korzysta najwięcej internautów w Polsce na wszystkich urządzeniach (min. 14 mln osób), z wyłączeniem portali o charakterze ogłoszeniowym. Ponadto Fundusz zobowiązuje agencję do przeprowadzenia w tych portalach tzw. kampanii odsłonowej.

Kolejnymi krokami mają być: reklama display w sieci reklamowej Google oraz linki sponsorowane.

NFZ przewiduje realizację zamówienia w ciągu 106 dni od zawarcia umowy (ale nie wcześniej niż od września br.), przy czym działania kampanii mają trwać trzy miesiące, a przez pozostałe 15 dni dana agencja ma przygotować raport końcowy kampanii.

Ogłoszenie o zamówieniu wraz z pełną dokumentacją znajduje się TUTAJ.

Podobał się artykuł? Podziel się!
comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z MEDYCYNĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekzdrowia.pl prosto na Twój e-mail

Rynekzdrowia.pl: polub nas na Facebooku

Obserwuj Rynek Zdrowia na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

POLECAMY W PORTALACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.