NFZ: awaria systemu, karta DiLO niedostępna

NFZ informuje, że w związku z zaistniałą 10 kwietnia około godz. 9.00 awarią trwa przerwa w dostępie do systemów informatycznych Centrali NFZ.

Wiąże się to z niedostępnością aplikacji umożliwiającej obsługę karty Diagnostyki i Leczenia Onkologicznego oraz aplikacji Kolejki Centralne przeznaczonej do prowadzenia list oczekujących na wybrane świadczenia.

Nie jest możliwe także sprawdzanie uprawnień pacjentów w systemie Elektronicznej Weryfikacji Uprawnień Świadczeniobiorców (eWUŚ).

Trwają prace nad jak najszybszym przywróceniem sprawności systemów.

Więcej:www.nfz.gov.pl

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

CZYTAJ TAKŻE

comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z MEDYCYNĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekzdrowia.pl prosto na Twój e-mail

Rynekzdrowia.pl: polub nas na Facebooku

Rynekzdrowia.pl: dołącz do nas na Google+

Obserwuj Rynek Zdrowia na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

POLECAMY W PORTALACH