Jak efektywnie zarządzać mniejszą placówką?

Obowiązek prowadzenia EDM i wystawiania e-dokumentów obejmuje wszystkie placówki, począwszy od prywatnych gabinetów lekarskich, poprzez przychodnie aż po duże szpitale. O tym, w jaki sposób mogą one sprawnie wdrożyć e-Usługi mówi Wojciech Kulbiński, menedżer ds. sprzedaży, Asseco Poland

Światowe trendy w służbie zdrowia coraz częściej stawiają pacjenta w centrum systemów opieki zdrowotnej. Dodatkowo placówki medyczne oczekują, że rozwiązania IT będą przyjazne dla lekarza, pielęgniarki i pozostałego personelu medycznego, wesprą ich w zakresie merytorycznym i uwolnią od papierkowej pracy. W tym celu powinny zapewniać szybki dostęp do informacji za pomocą m.in. rozwiązań mobilnych, integrację z innymi systemami i urządzeniami, jak też wstępne przetwarzanie dostarczanych danych. Ponadto oczekuje się, że będą gwarantować sprawną weryfikację procedur i przyjętych ścieżek decyzyjnych, zapewniać bezpieczeństwo oraz możliwości dokumentowania działań.


Przykładem takiego rozwiązania jest mMedica - jeden z flagowych produktów Asseco, który pozwala na sprawną informatyzację gabinetów lekarskich i przychodni, wspierając je w opiece nad pacjentem i podnosząc dostępność usług oraz jakości leczenia. Rozwiązanie zapewnia sprawny dostęp do e-Usług, jak e-Skierowania, e-Zwolnienia, e-Recepty, czy e-Rejestracja. Umożliwia prowadzenie elektronicznej dokumentacji medycznej w zgodzie z wymaganiami prawnymi oraz obowiązującymi standardami. mMedica pozwala również na prowadzenie rozliczeń z płatnikami oraz pełnej komunikacji z Narodowym Funduszem Zdrowia, przy zachowaniu bezpieczeństwa gromadzonych danych. Dzięki dużej elastyczności, system można swobodnie rozbudowywać bez konieczności nabywania dodatkowych rozwiązań.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
comments powered by Disqus

PARTNER SERWISU

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z MEDYCYNĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekzdrowia.pl prosto na Twój e-mail

Rynekzdrowia.pl: polub nas na Facebooku

Obserwuj Rynek Zdrowia na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

POLECAMY W PORTALACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.