Asseco zinformatyzuje dwa dolnośląskie szpitale Fot. Archiwum

W ramach realizacji projektu pod nazwą "Elektroniczna Dokumentacja Medyczna - współpraca dla dobra pacjentów regionu legnicko-głogowsko-lubińskiego" Asseco będzie odpowiedzialne za wdrożenie swojego systemu informatycznego AMMS w dwóch dolnośląskich szpitalach.

Wartość podpisanych umów to blisko 2,1 mln zł brutto.

Miedziowe Centrum Zdrowia z siedzibą w Lubinie oraz Głogowski Szpital Powiatowy będą korzystały z systemu Asseco Medical Management Solutions - AMMS. W ramach zawartych umów Asseco wdroży oprogramowanie, dzięki któremu placówki będą mogły oferować e-usługi, co znacznie usprawni ich pracę oraz podniesie poziom obsługi pacjentów.

- Asseco w każdej z placówek wdroży kilkanaście modułów systemu AMMS, które obejmują szereg aplikacji klasy HIS m.in. Elektroniczną Dokumentację Medyczną oraz Medyczny Portal Informacyjny -  wyjaśnia Andrzej Motkowski z Asseco Poland.

- Dodatkowo w głogowskiej placówce zostanie wdrożony mHOSP - system dedykowany na platformy iOS i Android, dzięki któremu lekarze będą mogli korzystać z rozwiązania w mobilny sposób, np. przy łóżku pacjenta za pomocą tabletu - dodał.

Rozpoczęte projekty są kolejnymi realizowanymi przez Asseco na Dolnym Śląsku. Kilka tygodni wcześniej spółka podpisała umowę z konsorcjum 9 ośrodków z tego regionu.

Podobał się artykuł? Podziel się!
comments powered by Disqus

PARTNER SERWISU


BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z MEDYCYNĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekzdrowia.pl prosto na Twój e-mail

Rynekzdrowia.pl: polub nas na Facebooku

Rynekzdrowia.pl: dołącz do nas na Google+

Obserwuj Rynek Zdrowia na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

POLECAMY W PORTALACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.