Pacjenci o satysfakcji z leczenia w Instytucie Reumatologii

Instytut Reumatologii od kwietnia do czerwca 2013 roku zrealizował wśród pacjentów badanie kwestionariuszowe dotyczące jakości świadczonych usług. Ogólna ocena Instytutu przez pacjentów była bardzo wysoka i wyniosła 4,27. Najwyższe oceny otrzymał szpital za pracę lekarzy - średnia 4,54.

Bardzo dobrze odbierana była również praca zespołu pielęgniarskiego (średnia 4,41) oraz punktu przyjęć (średnia 4,36).

Nieco gorzej postrzegany był sam pobyt w Instytucie (średnia 4,00). Jest to w znacznym stopniu związane z warunkami lokalowymi.

"Należy jednak zwrócić uwagę, że Dyrekcja Instytutu nie ustaje w wysiłkach mających na celu poprawę warunków pobytu pacjentów w naszej placówce. W czerwcu zakończono gruntowny remont Kliniki Reumatologii oraz Kliniki Reumatologii Wieku Rozwojowego. Mamy nadzieję, że zmiany te spotkają się z Państwa pozytywnym odbiorem" - czytamy w informacji o wynikach badania ankietowego zamieszczonej na stronie internetowej Instytutu.

Badanie zostało przeprowadzone wśród 435 hospitalizowanych. Pacjenci wypełniali kwestionariusz złożony z 20 pytań na temat: pracy punktu przyjęć, pobytu w Instytucie, pracy lekarzy oraz pracy zespołu pielęgniarskiego. Na każdym z wymiarów stawiane były oceny w zakresie od 1 do 5, gdzie 1 oznaczało ocenę bardzo złą, a 5 bardzo dobrą. Badanie miało charakter anonimowy.

Więcej: http://www.instytutreumatologii.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!
comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z MEDYCYNĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekzdrowia.pl prosto na Twój e-mail

Rynekzdrowia.pl: polub nas na Facebooku

Rynekzdrowia.pl: dołącz do nas na Google+

Obserwuj Rynek Zdrowia na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

POLECAMY W PORTALACH