- Kampania "BreastFit. Kobiecy biust. Męska sprawa" podejmuje temat kobiet z zaawansowanym rakiem piersi i ich potrzeb, a dzięki swojej lekkości i przebojowości unosi ten temat jak balonik i pozwala utrzymać zainteresowanie na dłużej - tłumaczy Polińska.

Potwierdza to Anna Kupiecka, prezes Fundacji OnkoCafe - Razem Lepiej, która zaznacza, że kampania stała się wyrazem wsparcia mężczyzn dla kobiet z rakiem piersi, ale także platformą szerszych działań dla kobiet z zaawansowanym rakiem piersi i ich bliskich.

Podkreśla, że w kampanię zaangażowali się mężczyźni, którzy stworzyli kalendarz "Power of community 2018". Dochód z jego sprzedaży w całości zostanie przekazany na wsparcie kobiet z zaawansowanym rakiem piersi i ich bliskich.

- Dziś wspólnie mówimy: kobiecy biust to męska sprawa, ale przede wszystkim to wspólna sprawa. To sprawa, która dotyczy nas wszystkich. Łącząc siły i doświadczenia inicjujemy proces zmiany sposobu myślenia i mówienia o zaawansowanym raku piersi - podsumowuje Kupiecka.

Organizatorem kampanii "BreastFit. Kobiecy biust. Męska sprawa" jest Fundacja "OnkoCafe - razem lepiej". Jej partnerem jest Novartis Oncology. Honorowy patronat nad kampanią objęła małżonka prezydenta RP Agata Kornhauser-Duda.

Podobał się artykuł? Podziel się!
comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z MEDYCYNĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekzdrowia.pl prosto na Twój e-mail

Rynekzdrowia.pl: polub nas na Facebooku

Rynekzdrowia.pl: dołącz do nas na Google+

Obserwuj Rynek Zdrowia na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

POLECAMY W PORTALACH