Lux-Med: rusza kampania "Onkonawigator"

8 czerwca podczas XV Akademii Medycyny Rodzinnej i Specjalistycznej zainaugurowano kampanię edukacyjną na rzecz czujności onkologicznej lekarzy i pielęgniarek "Onkonawigator".

Jej organizatorami są Grupa Lux Med (wchodząca w skład międzynarodowej grupy opieki zdrowotnej Bupa), Fundacja Wygrajmy Zdrowie oraz Polski Komitet Zwalczania Raka.

Kampania na celu poprawę czujność onkologicznej i wzrost wiedzy na temat ryzyka zachorowania na nowotwór wśród lekarzy i pielęgniarek pracujących w Grupie Lux Med. Chodzi także o zdobycie umiejętności postępowania z osobami chorymi na nowotwory: przed i zaraz po zdiagnozowaniu u pacjenta choroby, a także po przeprowadzonym leczeniu onkologicznym w klinice specjalistycznej (chemioterapia, radioterapia, zabieg chirurgiczny itp.).

W ramach kampanii zaplanowano m.in.: portal e-learningowy dla lekarzy, poradnik Onkonawigator (baza wiedzy i zestaw zaleceń dotyczących diagnozowania nowotworów oraz postępowania z pacjentem w przypadku podejrzenia choroby nowotworowej na różnych stadiach jej zaawansowania tzw. compliance w onkologii. Wdrożone mają zostać także: Onko-karta obrazująca przebieg diagnozy i leczenia pacjenta, szkolenia dla lekarzy i pielęgniarek (stacjonarne i on line), aplikacje Onkonawigator dla lekarzy, tzw. "mapa drogowa" stanowiąca wykaz lokalnych ośrodków i klinik onkologicznych w poszczególnych województwach na terenie całego kraju wraz z bazą kontaktów, zakresem prowadzonych terapii oraz istotnych informacji, które mogą ułatwić pacjentom przyjęcie na leczenie. Wszystkie wymienione aktywności dotyczą sieci Lux Med.

Podobał się artykuł? Podziel się!
comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z MEDYCYNĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekzdrowia.pl prosto na Twój e-mail

Rynekzdrowia.pl: polub nas na Facebooku

Rynekzdrowia.pl: dołącz do nas na Google+

Obserwuj Rynek Zdrowia na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

POLECAMY W PORTALACH