Lux-Med: rusza kampania "Onkonawigator"

8 czerwca podczas XV Akademii Medycyny Rodzinnej i Specjalistycznej zainaugurowano kampanię edukacyjną na rzecz czujności onkologicznej lekarzy i pielęgniarek "Onkonawigator".

Jej organizatorami są Grupa Lux Med (wchodząca w skład międzynarodowej grupy opieki zdrowotnej Bupa), Fundacja Wygrajmy Zdrowie oraz Polski Komitet Zwalczania Raka.

Kampania na celu poprawę czujność onkologicznej i wzrost wiedzy na temat ryzyka zachorowania na nowotwór wśród lekarzy i pielęgniarek pracujących w Grupie Lux Med. Chodzi także o zdobycie umiejętności postępowania z osobami chorymi na nowotwory: przed i zaraz po zdiagnozowaniu u pacjenta choroby, a także po przeprowadzonym leczeniu onkologicznym w klinice specjalistycznej (chemioterapia, radioterapia, zabieg chirurgiczny itp.).

W ramach kampanii zaplanowano m.in.: portal e-learningowy dla lekarzy, poradnik Onkonawigator (baza wiedzy i zestaw zaleceń dotyczących diagnozowania nowotworów oraz postępowania z pacjentem w przypadku podejrzenia choroby nowotworowej na różnych stadiach jej zaawansowania tzw. compliance w onkologii. Wdrożone mają zostać także: Onko-karta obrazująca przebieg diagnozy i leczenia pacjenta, szkolenia dla lekarzy i pielęgniarek (stacjonarne i on line), aplikacje Onkonawigator dla lekarzy, tzw. "mapa drogowa" stanowiąca wykaz lokalnych ośrodków i klinik onkologicznych w poszczególnych województwach na terenie całego kraju wraz z bazą kontaktów, zakresem prowadzonych terapii oraz istotnych informacji, które mogą ułatwić pacjentom przyjęcie na leczenie. Wszystkie wymienione aktywności dotyczą sieci Lux Med.

comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z MEDYCYNĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekzdrowia.pl prosto na Twój e-mail

Rynekzdrowia.pl: polub nas na Facebooku

Rynekzdrowia.pl: dołącz do nas na Google+

Obserwuj Rynek Zdrowia na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

POLECAMY W PORTALACH