Młodzież, która bierze

Młodzież chora na cukrzycę przygotowała kampanię społeczną pod hasłem "Żyję, bo biorę", której celem jest zwrócenie uwagi na problemy osób z cukrzycą.

Młodzi diabetycy chcą przede wszystkim uświadomić społeczeństwo, że często dochodzi do sytuacji, w których osoba z hipoglikemią zostaje mylnie wzięta za osobę pijaną, a w wyniku tego nie otrzymuje koniecznej do uratowania jej życia pomocy.

"To bardzo ważny temat, który warto poruszyć. Cieszymy się, że inicjatywa edukacyjna także drzemie w ludziach młodych. Twórcom kampanii gratulujemy odwagi w wyborze formy przekazu" - chwali kampanię na swoim facebookowym profilu Polska Federacja Edukacji w Diabetologii.

Więcej o kampanii: www.zyjebobiore.pl

comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z MEDYCYNĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekzdrowia.pl prosto na Twój e-mail

Rynekzdrowia.pl: polub nas na Facebooku

Rynekzdrowia.pl: dołącz do nas na Google+

Obserwuj Rynek Zdrowia na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

POLECAMY W PORTALACH