Zdrowie nie zna granic

Z jednej strony nowoczesne technologie medyczne i szybki rozwój innowacji, znakomici lekarze, zaawansowane systemy opieki w przypadku najbardziej wymagających chorób i zabiegów. Z drugiej strony ograniczenia finansowe, złożone regulacje prawne, organizacja świadczeń. Służba zdrowia ma wiele twarzy.

Tak złożone, wielowymiarowe oblicze współczesnej medycyny i systemów ochrony zdrowia stanowi zarazem ich fundamentalne wyzwanie. W jaki sposób sprostać różnorodnym oczekiwaniom (lekarzy, pacjentów, osób zarządzających placówkami medycznymi, decydentów) oraz jak pokonać przeszkody w udzielaniu pacjentom spersonalizowanej, skutecznej opieki?

Aby wyeliminować wszystkie ograniczenia opieki zdrowotnej, musi m.in. dojść do zacierania granic dzielących oddziały i specjalizacje, konieczna jest praca nad przełomowymi innowacjami, usuwanie wszystkich przeszkód oddzielających pacjentów od ich opiekunów, a także pokonanie odległości dzielącej każde gospodarstwo domowe od placówki ochrony zdrowia. Bo dziś zdrowie nie zna granic. Właśnie takie podejście - wspólnie z ośrodkami medycznymi w wielu krajach - wdraża Philips.

Razem możemy więcej

- Choć jesteśmy świadomi tego, co ogranicza służbę zdrowia, widzimy liczne możliwości poprawy obecnego stanu rzeczy. Jednak, żeby tego dokonać, należy działać wspólnie i mądrze tak, aby współpraca przynosiła wymierne korzyści dla wszystkich stron - tłumaczy Michał Kępowicz, dyrektor ds. relacji zewnętrznych w Philips.

Dodaje: - Nasi partnerzy jasno dali nam do zrozumienia, że przy coraz bardziej złożonym charakterze służby zdrowia współpraca z przytłaczająco rozległą siecią różnorodnych dostawców i produktów nie jest już praktycznym wyjściem z sytuacji. W zupełności się z tym zgadzamy. W Philips tworzymy ekosystem rozwiązań, który scala zdefragmentaryzowane usługi, produkty i procesy w jeden spójny oraz efektywny model współpracy.

- Relacje, jakie łączą nas z naszymi partnerami, poważnie się zmieniają. Wspólnie zastanawiamy się, jak możemy poprawić jakość życia ludzi. Dzielimy się naszym doświadczeniem w zakresie ochrony zdrowia, poprawy doświadczeń pacjentów, nowych technologii, systemów informatycznych i procesów biznesowych - podkreśla Frans van Houten, prezes Royal Philips.

Uproszczenie systemu

W aspekcie opieki zdrowotnej bez granic, głównym celem jest uproszczenie systemu, by podnieść produktywność i usprawnić świadczenie opieki zdrowotnej zarówno po stronie pacjentów, jak i po stronie placówek ochrony zdrowia. Najważniejsze są cztery obszary: uproszczenie sposobu gromadzenia danych klinicznych i diagnostycznych, usprawnienie metod leczenia i poprawienie jego rezultatów, ograniczenie kosztów tam, gdzie to możliwe oraz poprawienie doświadczeń ze służbą zdrowia wśród pacjentów i personelu.

comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z MEDYCYNĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekzdrowia.pl prosto na Twój e-mail

Rynekzdrowia.pl: polub nas na Facebooku

Rynekzdrowia.pl: dołącz do nas na Google+

Obserwuj Rynek Zdrowia na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

POLECAMY W PORTALACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.