Więcej niż impreza targowa

23. edycja Międzynarodowego Salonu Medycznego Salmed w Poznaniu

Międzynarodowy Salon Medyczny Salmed 2010 (Poznań, 10-12 marca), czyli największe w Europie Środkowo-Wschodniej targi branży medycznej, w kilku liczbach to 13 tys. mkw. ekspozycji i ponad 300 wystawców z 29 krajów.
Tegorocznym targom towarzyszyły konferencje z zakresu zarządzania w ochronie zdrowia, a także dotyczące nowoczesnego sprzętu medycznego. Zaprezentowanych zostało ponad 100 innowacyjnych premier targowych. - W wielu przypadkach są to również nowości rynkowe. Wśród naszych wystawców są liderzy rynku polskiego i przedstawiciele marek światowych - przypomina Marzena Banasz z zespołu PR Międzynarodowych Targów Poznańskich.
Jak w zwierciadle
- Historia rozwoju targów jest odzwierciedleniem tego, co się dzieje w gospodarce - mówi Rynkowi Zdrowia Anna Lemańska, dyrektor targów Salmed. - Trzeba zauważyć, że branża medyczna jest jedną z nielicznych, która obroniła się przed kryzysem.
Tradycyjnie, podczas pierwszego dnia targów Salmed 2010, najciekawsze produkty nagrodzone zostały Złotym Medalem MTP - Złotym Esculapem (zob. ramka). Wśród wyróżnionych w tegorocznej edycji znalazły się m.in.: system szpitalny CliniNET firmy UHC i ultrasonograf Sonix TOUCH kanadyjskiej firmy Ultrasonix Medical Corp.
Wyróżniany jest również sposób prezentacji produktów (nagroda Acanthus Aureus Salmed 2010). Tegorocznymi laureatami tej nagrody zostały m.in. firma Siemens Healthcare Diagnostics i bydgoski Zakład Techniki Medycznej Tech-Med.
- Acanthus Aureus to nagroda za wystrój i funkcjonalność stoiska, które najlepiej sprzyjają przyjętej strategii marketingowej wystawcy - wyjaśnia Anna Lemańska. - Jeśli firma np. nastawiona jest na nawiązanie relacji z nowymi klientami i prezentację produktów, stoisko powinno umożliwiać przeprowadzenie rozmów w spokojnej atmosferze i swobodny dostęp do eksponowanych produktów.
- Dobra oferta, kontakt e-mailowy i telefoniczny z klientem to za mało. Liczy się budowanie relacji w kontakcie na żywo, podczas targów czy seminariów - zaznacza Gabriela Kieca-Saide z firmy Tech-Med.
- Dobrze zaaranżowane stoisko sprawia, że w świadomości klienta pozostaje marka firmy - twierdzi Izabela Ławrynowicz z Siemens Healthcare Diagnostics Sp. z o.o.
Odwiedzający

comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z MEDYCYNĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekzdrowia.pl prosto na Twój e-mail

Rynekzdrowia.pl: polub nas na Facebooku

Rynekzdrowia.pl: dołącz do nas na Google+

Obserwuj Rynek Zdrowia na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

POLECAMY W PORTALACH