Poczujesz się gorzej, chwyć za nadajnik

Od początku maja br. spółka Polski System Teleopieki oferuje ogólnokrajowy serwis opieki przez telefon: Linię Życia i Linię Troski. Pierwsza z nich to osobisty system wzywania pomocy.
Działa całodobowo przez 7 dni w tygodniu.
W sytuacji nagłego pogorszenia stanu zdrowia wystarczy wcisnąć przycisk alarmowy na specjalnym terminalu lub nadajniku, noszonym na ręce lub na szyi. Wezwanie natychmiast odbierane jest przez teleopiekuna w Centrum Alarmowym. Teleopiekunowie posiadają stały dostęp do informacji niezbędnych do udzielenia pomocy (np. wzywania pogotowia, zawiadamiania krewnych lub sąsiadów).
Użytkownik nie musi podchodzić do telefonu, może rozmawiać, będąc w innym pomieszczeniu. Terminal wyposażony jest w bardzo czuły mikrofon i głośnik.
Natomiast Linia Troski to program zapewniający stałą opiekę osobom starszym, obłożnie chorym, po wypadkach i niepełnosprawnym.
Przypomina np. o regularnym zażywaniu leków, wykonywaniu badań i zestawów ćwiczeń.
Spółka nie informuje na razie, ile osób wykupiło abonament na tego typu usługi.

comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z MEDYCYNĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekzdrowia.pl prosto na Twój e-mail

Rynekzdrowia.pl: polub nas na Facebooku

Rynekzdrowia.pl: dołącz do nas na Google+

Obserwuj Rynek Zdrowia na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

POLECAMY W PORTALACH