Poczujesz się gorzej, chwyć za nadajnik

Od początku maja br. spółka Polski System Teleopieki oferuje ogólnokrajowy serwis opieki przez telefon: Linię Życia i Linię Troski. Pierwsza z nich to osobisty system wzywania pomocy.
Działa całodobowo przez 7 dni w tygodniu.
W sytuacji nagłego pogorszenia stanu zdrowia wystarczy wcisnąć przycisk alarmowy na specjalnym terminalu lub nadajniku, noszonym na ręce lub na szyi. Wezwanie natychmiast odbierane jest przez teleopiekuna w Centrum Alarmowym. Teleopiekunowie posiadają stały dostęp do informacji niezbędnych do udzielenia pomocy (np. wzywania pogotowia, zawiadamiania krewnych lub sąsiadów).
Użytkownik nie musi podchodzić do telefonu, może rozmawiać, będąc w innym pomieszczeniu. Terminal wyposażony jest w bardzo czuły mikrofon i głośnik.
Natomiast Linia Troski to program zapewniający stałą opiekę osobom starszym, obłożnie chorym, po wypadkach i niepełnosprawnym.
Przypomina np. o regularnym zażywaniu leków, wykonywaniu badań i zestawów ćwiczeń.
Spółka nie informuje na razie, ile osób wykupiło abonament na tego typu usługi.

Podobał się artykuł? Podziel się!
comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z MEDYCYNĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekzdrowia.pl prosto na Twój e-mail

Rynekzdrowia.pl: polub nas na Facebooku

Rynekzdrowia.pl: dołącz do nas na Google+

Obserwuj Rynek Zdrowia na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

POLECAMY W PORTALACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.