Medical Media Solutions: projekt "Zdrowie Kobiety"

Wydawnictwo Medical Media Solutions dedykuje czytelniczkom kolejną edycję projektu "Zdrowie Kobiety", która ukazuje się 23 października.

Na łamach projektu znajdziecie materiał na temat Słodkich Mam, czyli programu edukacyjnego, który skutecznie wspiera kobiety, w tak ważnym dla nich momencie życia.

Prof. Ewa Wender-Ożegowska wyjaśnia, dlaczego diagnoza cukrzycy u kobiety w ciąży wywołuje uzasadniony niepokój o zdrowie dziecka i matki i jak ważne jest dostarczenie kobietom niezbędnych informacji, oswojenie emocji oraz przygotowanie pacjentki do wizyty w poradni diabetologicznej.

Polscy pacjenci, zmagający się ze stwardnieniem rozsianym nadal walczą o dostęp do nowoczesnego, refundowanego leczenia. Dlatego do udziału w kampanii zaproszony został prof. Adama Stępień z Kliniki Neurologicznej Wojskowego Instytutu Medycznego Centralnego Szpitala Klinicznego MON, który w wywiadzie odpowiada, dlaczego dostęp do różnorodnej gamy terapii oznacza, iż można będzie pomóc większej liczbie pacjentów.

Dr Michał F. Kamiński oraz dr Andrzej Nowakowski w edukacyjnym materiale zachęcają Polki do badań profilaktycznych w kierunku wykrycia nowotworów: raka szyjki macicy i raka piersi.

Dla wielu kobiet poruszenie tematu suchości pochwy podczas wizyty u lekarza czy w aptece jest trudne. O komentarz na temat tego zagadnienia poprosiliśmy prof. Violettę Skrzypulec-Plintę oraz dr. Andrzeja Depko.

Na łamach projektu jest również wywiad z Anetą Łańcuchowską. Dietetyk podpowiada, jak zapracowana kobieta powinna dbać o styl życia i dietę.

Dla czytelników portalu publikacja dostępna jest online: http://tnij.org/zdrowiekobiety

comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z MEDYCYNĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekzdrowia.pl prosto na Twój e-mail

Rynekzdrowia.pl: polub nas na Facebooku

Rynekzdrowia.pl: dołącz do nas na Google+

Obserwuj Rynek Zdrowia na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

POLECAMY W PORTALACH