Duże firmy dystrybucyjne mogą wspierać apteki za pomocą dedykowanych im programów marketingowych - i czynią to. Wsparcie to często nie jest wolne od klasycznej kolizji interesów, ponieważ największe sieci apteczne w Polsce są własnością właśnie dużych firm dystrybucyjnych.

Torfarm nie posiada własnych aptek i nie konkuruje z własnymi klientami, co z pewnością sprzyja organizacji wspólnych przedsięwzięć rynkowych.
Program MultiApteka System, w którym już dzisiaj uczestniczy ponad 1100 aptek, jest tego dowodem. Poprzez centralne zarządzanie powierzchnią ekspozycyjną i reklamową, niezależne apteki, które przystąpiły do programu, czerpią korzyści, które dotąd były wyłączną domeną aptek sieciowych. Poza tym organizowane wspólnie z producentami leków akcje rynkowe, dynamizują sprzedaż i niwelują przewagi konkurencyjne aptek sieciowych. Innym programem, z którego korzysta ok. 500 aptek, jest Bank Zdrowia, wspierający aptekę w budowie p o z y t y w n y c h , trwałych relacji z pacjentem. Szanując rynkową autonomię apteki (Torfarm nie ma dostępu do informacji o pacjentach), wyposażamy aptekę w narzędzie marketingowe pozwalające utrzymać dotychczasowych pacjentów, pozyskać nowych, umożliwiając jednocześnie promocję wizerunku apteki na rynku lokalnym.

comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z MEDYCYNĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekzdrowia.pl prosto na Twój e-mail

Rynekzdrowia.pl: polub nas na Facebooku

Rynekzdrowia.pl: dołącz do nas na Google+

Obserwuj Rynek Zdrowia na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

POLECAMY W PORTALACH