Konkurs Business Superbrands

Centrum Medyczne LIM zostało uznane w konkursie Business Superbrands za jedną z najsilniejszych marek biznesowych wśród firm działających w sektorze opieki zdrowotnej na polskim rynku.
- Ten tytuł to sygnał dla naszych partenrów biznesowych, a także pacjentów, potwierdzający wysoką jakość oferowanych przez nas usług - mówi Joanna Borczak-Trzeciok, marketing manager z Centrum Medycznego LIM.Tytuły przyznają szefowie i właściciele firm oraz przedstawiciele mediów tworzący niezależną Radę Marek. W tym roku odbyła się pierwsza polska edycja konkursu Business Superbrands, który od 12 lat organizowany jest przez międzynarodową organizację Superbrands Ltd. w 70 krajach. Do tej pory wprowadziła już na nasz rynek dwa konkursy: Superbrands oraz CoolBrands.

Podobał się artykuł? Podziel się!
comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z MEDYCYNĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekzdrowia.pl prosto na Twój e-mail

Rynekzdrowia.pl: polub nas na Facebooku

Rynekzdrowia.pl: dołącz do nas na Google+

Obserwuj Rynek Zdrowia na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

POLECAMY W PORTALACH