Zwiększenie rzetelności reklam suplementów diety, potrzeba większej edukacji konsumentów i sprzedawców oraz walka z szarą strefą - to główne wnioski ze spotkania poświęconego suplementom diety, w którym wzięło udział 18 instytucji publicznych i stowarzyszeń branżowych.

Spotkanie, które odbyło się 13 stycznia w siedzibie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, poświęcone było problematyce suplementów diety.

Działania te są kontynuacją akcji zainicjowanej przez UOKiK w ramach sieci na rzecz ochrony konsumentów dotyczącej suplementów diety, m.in. reklam.

Uczestnicy spotkania wskazywali m.in. na kwestię samoregulacji branży w zakresie zwiększania rzetelności reklam suplementów diety, a także edukacji konsumentów i sprzedawców. Spotkania będą odbywały się raz na kwartał.

CZYTAJ TAKŻE

comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z MEDYCYNĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekzdrowia.pl prosto na Twój e-mail

Rynekzdrowia.pl: polub nas na Facebooku

Rynekzdrowia.pl: dołącz do nas na Google+

Obserwuj Rynek Zdrowia na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

POLECAMY W PORTALACH