Narodowy Fundusz Zdrowia zamieścił na swoich stronach internetowych informacje, w których przypomina jaki jest tryb przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków złożonych przeciwko świadczeniodawcom.

Zgodnie z podanymi informacjami tryb przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków reguluje zarządzenie Nr 31/2010/DSS Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia z dnia 1 lipca 2010 r. (ze zm.).

Można je kierować do Wydziału Skarg i Wniosków w Departamencie Spraw Świadczeniobiorców Centrali NFZ, bezpośrednio, za pośrednictwa maila, telefonu, faxu lub listu. 

Więcej: www.nfz.gov.pl 

Podobał się artykuł? Podziel się!

CZYTAJ TAKŻE

comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z MEDYCYNĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekzdrowia.pl prosto na Twój e-mail

Rynekzdrowia.pl: polub nas na Facebooku

Rynekzdrowia.pl: dołącz do nas na Google+

Obserwuj Rynek Zdrowia na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

POLECAMY W PORTALACH