Resort zdrowia nadal chce się angażować w kampanie dot. zdrowia publicznego Resort zdrowia nie zniechęca się krytycznymi uwagami na kampanii społecznych. Fot. Fotolia

Po realizacji dwóch kampanii, których bohaterami najpierw były króliki, a potem człowiek-koń, Ministerstwo Zdrowia nie zniechęca się krytycznymi uwagami na temat spotów i chce decydować o kształcie kolejnych.

Niejedna kampania społeczna odniosła skutek dlatego, że wywołała kontrowersje. Jak jednak sugeruje Gazeta Wyborcza, kampanie, na które Ministerstwo Zdrowia "wydało miliony", nie tyle budzą kontrowersje, ile prowokują do kpin.

Spot wywołał zainteresowanie na całym świecie - przypomina GW. ''Ministerstwo Zdrowia zachęca Polaków, by rozmnażali się jak króliki'', ''polski rząd próbuje nakłonić Polaków do uprawiania seksu w najdziwniejszy możliwy sposób'' albo ''katolicki kraj przyjmuje całkowicie nowe podejście do problemu kurczącej się populacji'' - to tylko niektóre z komentarzy zagranicznej prasy.

Czytaj też: Króliczki dają do myślenia, czyli warunki udanej kampanii zdrowotnej

MZ niedawno zainicjowało kolejną kampanię, tym razem pod hasłem: ''Profilaktyka, człowieku!''. 

Tym razem w spocie widzimy siedzącego w fotelu mężczyznę. Ma maskę konia i mówi: ''Jak jeść, co badać, jak się ruszać - ja to wszystko wiem i ci profilaktycznie powiem''.

''Ministerstwo Zdrowia (...) nadal będzie się angażować w realizacje kampanii informacyjnych z zakresu zdrowia publicznego'' - cytuje słowa Mileny Kruszewskiej, rzecznika prasowego MZ, Gazeta Wyborcza.

Więcej: www.wyborcza.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!
comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z MEDYCYNĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekzdrowia.pl prosto na Twój e-mail

Rynekzdrowia.pl: polub nas na Facebooku

Rynekzdrowia.pl: dołącz do nas na Google+

Obserwuj Rynek Zdrowia na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

POLECAMY W PORTALACH