Firma Equinox Polska Sp. z o.o. z Warszawy wygrała przetarg ogłoszony przez Ministerstwo Zdrowia na zakup czasu reklamowego i prezentację 30-sekundowego spotu reklamowego. Dotyczyć ma inwestycji w ochronie zdrowia współfinansowanych ze środków unijnych.

Do przetargu nieograniczonego, którego wyniki ogłoszono 10 sierpnia,  stanęło 6 firm. Spółka Equinox Polska złożyła ofertę opiewającą na 146 370 zł i wygrała przetarg. Jest on finansowany z Programu Kapitał Ludzki i Programu Infrastruktura i Środowisko.

Jak informuje resort zdrowia na swoich stronach, celem emisji spotów jest poinformowanie opinii publicznej że środki z Unii Europejskiej przyczyniają się m.in. do systematycznej poprawy jakości i dostępności do świadczeń zdrowotnych poprzez: inwestycje w infrastrukturę ochrony zdrowia i nowoczesną aparaturę, wsparcie akredytacji zakładów opieki zdrowotnej, systematyczne podnoszenie kwalifikacji kadry zarządzającej dzięki możliwości udziału w szkoleniach.

Spot będzie emitowany w kinach jeszcze w tym roku.

Więcej: www.mz.gov.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

CZYTAJ TAKŻE

comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z MEDYCYNĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekzdrowia.pl prosto na Twój e-mail

Rynekzdrowia.pl: polub nas na Facebooku

Rynekzdrowia.pl: dołącz do nas na Google+

Obserwuj Rynek Zdrowia na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

POLECAMY W PORTALACH