Kampania na rzecz trzeźwości. Za kółkiem i w życiu...

Organizatorzy kampanii

Zaprezentowano m.in. hasło „Trzeźwość bez granic”, które w tym roku będzie promować trzeźwość za kierownicą. 

 – Naszym celem jest budowanie społeczności ludzi, którzy niezależnie od narodowości, religii, polityki i kultury, chcą być trzeźwi za kierownicą i nie boją się o tym powiedzieć w towarzystwie. Ludzi, którzy mają poczucie własnej wartości i nie muszą naginać zasad, ryzykując życiem swoim i innych, po to, aby być lubianym - mówi ksiądz Piotr Brząkalik, współorganizator kampanii.

Ks. Brząkalik od dziesięciu lat buduje modę na trzeźwość naturalną, odważną, konsekwentną, cierpliwą i stanowczą.

– Nie jesteśmy przeciwko piciu alkoholu. Jesteśmy za trzeźwym stylem życia. Choć hasła kolejnych edycji kampanii zmieniały się w poszczególnych latach, główna myśl pozostała taka sama. Zdecydowanie odcięliśmy się od kampanii społecznych pokazujących w drastyczny sposób konsekwencje nadużywania alkoholu. Nie chcemy szantażem psychicznym i strachem wymuszać określonych zachowań - dodaje ks. Brząkalik.

Dla potrzeb kampanii ruszyła kampania w portalach społecznościowych. Utworzone zostały konta internetowe na facebooku Prowadzę – jestem trzeźwy, na twitterze i blipie: trzezwosc. Kampania zawsze cieszyła się dużym odzewem społecznym, więc organizatorzy liczą na zbudowanie wspólnoty ludzi popierających akcję w sieci.

Organizatorami programu są Duszpasterstwo Trzeźwości Archidiecezji Katowickiej oraz Agencja Reklamowa Business Consulting.

Podobał się artykuł? Podziel się!
comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z MEDYCYNĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekzdrowia.pl prosto na Twój e-mail

Rynekzdrowia.pl: polub nas na Facebooku

Rynekzdrowia.pl: dołącz do nas na Google+

Obserwuj Rynek Zdrowia na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

POLECAMY W PORTALACH