Interaktywnie w walce z czerniakiem

567 młodych ludzi z całej Polski, uczestników 6. edycji programu „Mam Haka na Raka” zaprojektuje propozycje kampanii społecznej poświęconej profilaktyce czerniaka.

Po dwóch miesiącach aktywnych działań w regionach, młodzież biorąca udział w programie „Mam Haka na Raka” poznała wyniki I etapu. Do II etapu programu zakwalifikowało się 100 najbardziej aktywnych zespołów, które wzięły udział w interaktywnym Warsztacie Kreatywnym on-line. Młodzież uczestniczyła w e-wykładzie, który został otwarty przez organizatora programu dr. Janusza Medera oraz ministra administracji i cyfryzacji Michała Boniego.

Część merytoryczna wykładu została poprowadzona przez specjalistów w zakresie marketingu społecznego i reklamy. Warsztat miał na celu przybliżenie młodzieży technik opracowania kampanii społecznych - od fazy projektowania, po jego realizację oraz przewidywany odbiór społeczny.

Warsztat Kreatywny zakończył się zaproszeniem uczestników do udziału w konkursie „Znajdź haka na raka”, w którym zadaniem postawionym przed młodzieżą jest przygotowanie projektu kampanii społecznej poświęconej profilaktyce czerniaka, składającej się ze spotu telewizyjnego, radiowego oraz plakatu.

Konkurs potrwa do 15 kwietnia. Do tego czasu zespoły są zobowiązane do przesłania organizatorom elementów swojej kampanii, tj. plakatu z hasłem, scenariusza spotu radiowego wraz z amatorskim nagraniem, scenariusza spotu telewizyjnego wraz z amatorskim nagraniem oraz storyboardu kampanii.

Podobał się artykuł? Podziel się!

CZYTAJ TAKŻE

comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z MEDYCYNĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekzdrowia.pl prosto na Twój e-mail

Rynekzdrowia.pl: polub nas na Facebooku

Rynekzdrowia.pl: dołącz do nas na Google+

Obserwuj Rynek Zdrowia na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

POLECAMY W PORTALACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.