Interaktywnie w walce z czerniakiem

567 młodych ludzi z całej Polski, uczestników 6. edycji programu „Mam Haka na Raka” zaprojektuje propozycje kampanii społecznej poświęconej profilaktyce czerniaka.

Po dwóch miesiącach aktywnych działań w regionach, młodzież biorąca udział w programie „Mam Haka na Raka” poznała wyniki I etapu. Do II etapu programu zakwalifikowało się 100 najbardziej aktywnych zespołów, które wzięły udział w interaktywnym Warsztacie Kreatywnym on-line. Młodzież uczestniczyła w e-wykładzie, który został otwarty przez organizatora programu dr. Janusza Medera oraz ministra administracji i cyfryzacji Michała Boniego.

Część merytoryczna wykładu została poprowadzona przez specjalistów w zakresie marketingu społecznego i reklamy. Warsztat miał na celu przybliżenie młodzieży technik opracowania kampanii społecznych - od fazy projektowania, po jego realizację oraz przewidywany odbiór społeczny.

Warsztat Kreatywny zakończył się zaproszeniem uczestników do udziału w konkursie „Znajdź haka na raka”, w którym zadaniem postawionym przed młodzieżą jest przygotowanie projektu kampanii społecznej poświęconej profilaktyce czerniaka, składającej się ze spotu telewizyjnego, radiowego oraz plakatu.

Konkurs potrwa do 15 kwietnia. Do tego czasu zespoły są zobowiązane do przesłania organizatorom elementów swojej kampanii, tj. plakatu z hasłem, scenariusza spotu radiowego wraz z amatorskim nagraniem, scenariusza spotu telewizyjnego wraz z amatorskim nagraniem oraz storyboardu kampanii.

Podobał się artykuł? Podziel się!

CZYTAJ TAKŻE

comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z MEDYCYNĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekzdrowia.pl prosto na Twój e-mail

Rynekzdrowia.pl: polub nas na Facebooku

Rynekzdrowia.pl: dołącz do nas na Google+

Obserwuj Rynek Zdrowia na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

POLECAMY W PORTALACH