Biuro Rzecznika Praw Pacjenta - tam też można porozumieć się w języku migowym

Osoby, które mają trudności w komunikowaniu się (niesłyszące), a chcą skorzystać z pomocy RPP, mogą swobodnie porozumiewać się z pracownikami biura, którzy ukończyli specjalny kurs.

Pracownicy Biura Rzecznika Praw Pacjenta ukończyli kurs nauki systemu językowo - migowego (SJM).

Potrzebę skorzystania z ww. form komunikacji wraz z wypełnionym formularzem należy zgłosić do Biura Rzecznika Praw Pacjenta co najmniej trzy dni robocze przed wybranym przez siebie terminem. Wyjątkiem są sytuacje nagłe.

Więcej: www.bpp.gov.pl

CZYTAJ TAKŻE

comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z MEDYCYNĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekzdrowia.pl prosto na Twój e-mail

Rynekzdrowia.pl: polub nas na Facebooku

Rynekzdrowia.pl: dołącz do nas na Google+

Obserwuj Rynek Zdrowia na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

POLECAMY W PORTALACH