Wrocław: ASK zaskoczył filmem promocyjnym z dyrektorem na Harleyu

W filmie promującym Akademicki Szpital Kliniczny Piotr Pobrotyn, dyrektor lecznicy przemierza ulice Wrocławia w drodze do szpitala na motocyklu Harley-Davidson Electra. Spot pokazuje potencjał szpitala.

Jak podaje Gazeta Wyborcza, pierwsze zdjęcie spotu ukazuje Piotra Pobrotyna ubranego w czarną skórę, na motocyklu. Dyrektor zamyka szybkę kasku.

Kolejne ujęcia: zbliżenie na twarz młodego chirurga szykującego się do operacji. Lekarz zawiązuje maskę i wkłada gumowe rękawice. Dyrektor Pobrotyn naciąga skórzane rękawice i rusza. Następny obraz: korytarz prowadzący na blok operacyjny rozświetla się, a 400-kilogramowy harley wyjeżdża z tunelu.



Film powstawał dwa tygodnie. Opowiada m.in. o przeszczepach nerek, skomplikowanych operacjach neurochirurgicznych czy ratowaniu wcześniaków. Całość spina klamrą osoba dyrektora.

W rozmowie z portalem rynekzdrowia.pl, Agnieszka Czajkowska, rzeczniczka prasowa Akademickiego Szpitala Klinicznego we Wrocławiu, informuje, że film wizerunkowy miał premierę 23 listopada podczas uroczystej gali z okazji jubileuszu 10-lecia szpitala.



- Został bardzo dobrze przyjęty przez środowisko medyczne. Niektóre osoby po obejrzeniu go, podchodziły do mnie i mówiły, że był naprawdę ciekawy, a nawet momentami wzruszający. W najbliższym czasie film pojawi się na stronie internetowej szpitala, obecnie można go zobaczyć na serwisie youtube.com - mówi Agnieszka Czajkowska.



Zaznacza, że spot powstał głównie dzięki wsparciu prywatnych sponsorów. Jego produkcja uzyskała również dofinansowanie z urzędu miejskiego i marszałkowskiego.



- Dyrekcja szpitala dała mi dużą wolność w wyborze formy promocji ASK. Zdecydowaliśmy się na format nietypowy dla placówek ochrony zdrowia, ale na pewno ciekawy, można zaryzykować stwierdzenie: nowoczesny. Publiczny szpital pokazaliśmy nie z perspektywy kolejek czy oddziałów wymagających inwestycji, ale tego z czego nasz ośrodek jest dumny na co dzień: m.in. neurochirurgii, neonatologii, transplantologii na bardzo wysokim poziomie - wyjaśnia rzeczniczka.


Przyznaje, że inspirowała się stronami internetowymi amerykańskich szpitali, które w sposób dynamiczny pokazują działalność medyczną oraz filmami promującymi Wrocław.



- Wrocław ma dobre spoty, które promują ważne wydarzenia czy inwestycje, na przykład EURO 2012, Europejską Stolicę Kultury. W ochronie zdrowia film wizerunkowy, promujący szpital jest czymś nowatorskim, ale o to właśnie chodziło - ma oddawać ducha szpitala, który znany jest z wprowadzania nowych procedur, sposobów leczenia, wysokiej klasy sprzętu medycznego - wylicza rzeczniczka lecznicy.



Wskazuje, że najlepszą wizytówką szpitala jest jego personel i sam dyrektor.


- I to jest w tym filmie. Dyrektor Pobrotyn jest bardzo sprawnym menedżerem, znanym nie tylko we Wrocławiu, ale i całym kraju. W spocie chcieliśmy pokazać, że jest też osobą z pasją, która buduje dobrą markę tego szpitala. Zadanie o tyle trudne, że było ryzyko
wywołania "efektu groteskowego", a jednak filmowcom udało się tego uniknąć - podsumowuje.

comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z MEDYCYNĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekzdrowia.pl prosto na Twój e-mail

Rynekzdrowia.pl: polub nas na Facebooku

Rynekzdrowia.pl: dołącz do nas na Google+

Obserwuj Rynek Zdrowia na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

POLECAMY W PORTALACH