- Ważne jest, by dochodzenie do zdrowia odbywało się w przyjaznych warunkach - mówi PAP Life Zygmunt Chajzer, który wraz z innymi celebrytami podczas sobotniego finału ogólnopolskiej akcji #Dodaj Koloru chwyci za pędzel, by pomóc odmalować wnętrza Centrum Onkologii.

- Nie mam wątpliwości, że otoczenie ma ogromny wpływ na nasze samopoczucie. Wyobrażam sobie, zatem, jak ważne jest dla tych, którzy walczą o zdrowie i życie... Staram się możliwie jak najczęściej włączać w akcje, takie jak ta, by zwracać uwagę na problemy oraz potrzeby, a także ośmielać innych do niesienia pomocy - mówi PAP Life prezenter Zygmunt Chajzer, który postanowił wesprzeć akcję #DodajKoloru.

- Na raka choruje coraz więcej osób, jest, zatem ryzyko, że my lub nasi bliscy w którymś momencie znajdziemy się w tym miejscu. Ważne jest, więc, by dochodzenie do zdrowia odbywało się w przyjaznych warunkach - zaznacza.

Finał ogólnopolskiej kampanii #DodajKoloru, mającej na celu odmalowanie zniszczonych przestrzeni Centrum Onkologii w Warszawie, odbędzie się w sobotę (10 grudnia). W akcję czynnie zaangażowali się nie tylko pracownicy firmy organizującej #DodajKoloru, ale i wolontariusze w postaci gwiazd.

Chęć pomocy w malowaniu potwierdziły takie osoby, jak np. Miss Polonia 2016 Izabella Krzan, piosenkarka Iwona Węgrowska, prezenter Zygmunt Chajzer oraz dziennikarze: Marek Horczyczak, Rafał Patyra, Joanna Kryńska, Michał Bebło i Magda Kaliniak.

Jak przyznaje PAP Life Ewelina Kopic-Melillo, rzecznik prasowa Centrum Onkologii w Warszawie, którego ściany zostaną odnowione, pracy jest bardzo dużo, bo budynek ma już swoje lata i wymaga remontu.

- Wierzę, że krok po kroku będziemy zmieniać - w sensie dosłownym - wizerunek Centrum Onkologii na bardziej przyjazny naszym pacjentom. Teraz odmalowujemy część korytarzy, ale mam nadzieję, że wkrótce uda się wyremontować poczekalnie i kliniki - dodaje Kopic-Melillo.

- Widząc skalę zapotrzebowania Centrum Onkologii wyjściowo zadeklarowaliśmy przemalowanie 500 m2, a pozostałe 500 m2 zależało od ludzi, którzy po raz kolejny pokazali dobre serce. Na tym jednak nie koniec, ponieważ w myśl idei Human Cities stale będziemy prowadzili akcje mające na celu poprawę, jakości otoczenia wszędzie tam, gdzie jesteśmy obecni - zapowiada Katarzyna Kowalczyk z firmy AkzoNobel, która jest organizatorem akcji.

Podobał się artykuł? Podziel się!

CZYTAJ TAKŻE

comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z MEDYCYNĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekzdrowia.pl prosto na Twój e-mail

Rynekzdrowia.pl: polub nas na Facebooku

Rynekzdrowia.pl: dołącz do nas na Google+

Obserwuj Rynek Zdrowia na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

POLECAMY W PORTALACH