Warszawa: badania w centrach handlowych coraz popularniejsze

Centra handlowe, urzędy i szpitale na wyścigi organizują badania lekarskie. Choć ich jakość bywa różna, trend jest jednak - zdaniem specjalistów - pozytywny, sprzyja bowiem wzrostowi świadomości zdrowotnej w społeczeństwie.

Białą Sobotę (22 października) zorganizowało Centrum Onkologii na Ursynowie. Była zatem okazja do wykonania m.in. cytologii, mammografii, zapisania się na kolonoskopię.

Bezpłatne badania laryngologiczne odbywały się także w sobotę (22 października) w szpital Medicover w warszawskim Miasteczku Wilanów.

Proste badania można często wykonać w centrach handlowych. Najczęściej chodzi o pomiar poziomu cholesterolu, cukru, ciśnienia krwi. Przy okazji zakupów w galeriach można też zbadać wzrok i słuch. W następny weekend w sklepach Real można będzie np. uzyskać poradę dotyczącą zdrowia dziąseł.

Wspomniane akcje są korzystne dla obu stron. Albo klient przyjdzie do sklepu i przy okazji się przebada albo skuszą go badania, a następnie odwiedzi galerię handlową.

Więcej: www.zw.com.pl Podobał się artykuł? Podziel się!
comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z MEDYCYNĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekzdrowia.pl prosto na Twój e-mail

Rynekzdrowia.pl: polub nas na Facebooku

Rynekzdrowia.pl: dołącz do nas na Google+

Obserwuj Rynek Zdrowia na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

POLECAMY W PORTALACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.