WOŚP najsilniejszą polską marką

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy jest jedną z najsilniejszych marek obecnych w Polsce i cieszy się największym szacunkiem - wynika z wynika z badania BrandAsset Valuator (BAV).

Kondycję marek na polskim rynku zaprezentowano 25 października na konferencji w Warszawie. Ranking marek został ustalony w wyniku badania, wykonanego na zlecenie agencji Young&Rubicam. Przebadane zostały 1294 marki w 95 kategoriach.

Najsilniejszą wśród krajowych marek jest właśnie  WOŚP. – W fundacji przede wszystkim stawiamy na zaufanie do współpracowników, zaufanie do młodych. Jednak, najważniejsza jest jakość niesionej pomocy. Nie zadowalamy się półśrodkami. Jeśli mamy dać szpitalowi sprzęt, to ma być on najlepszy – opowiadał obecny na konferencji poświęconej prezentacji badania BAV Jerzy Owsiak.

Podobał się artykuł? Podziel się!
comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z MEDYCYNĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekzdrowia.pl prosto na Twój e-mail

Rynekzdrowia.pl: polub nas na Facebooku

Rynekzdrowia.pl: dołącz do nas na Google+

Obserwuj Rynek Zdrowia na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

POLECAMY W PORTALACH