Pacjent, który przebywał na oddziale kardiologicznym słupskiego Szpitala Wojewódzkiego, został wypisany do domu. Lekarka wydając wypis zleciła równocześnie transport chorego. Mężczyzna czekał na ambulans cały dzień, wrócił taksówką.

Lekarka zamówiła dla chorego transport do domu w firmie, która od ubiegłego roku wykonuje takie usługi na rzecz szpitala.

Chory otrzymał wypis o godzinie 10. Pielęgniarki uprzedziły pacjenta, że będzie musiał zaczekać kilka godzin. Czekał do godziny 19. W końcu wrócił do domu taksówką. Zapłacił za kurs 28 złotych. Starszy mężczyzna czuje się oszukany - podaje Głos Pomorza.

Sylwia Hulewicz, kierownik działu rozwoju, promocji i marketingu słupskiego szpitala, przyznaje rację choremu. Zaznacza, że transport został wystawiony, a pacjent był uprzedzony, że będzie mógł wyjechać dopiero po godzinie 15. Transport się jednak nie pojawił z winy przewoźnika.

Hulewicz zachęca więc poszkodowanego, żeby napisał do szpitala skargę i przedstawił paragon. Szpital zwróci mu pieniądze, a potem środki te wyegzekwuje od przewoźnika.

Więcej: www.gp24.pl

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

CZYTAJ TAKŻE

comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z MEDYCYNĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekzdrowia.pl prosto na Twój e-mail

Rynekzdrowia.pl: polub nas na Facebooku

Rynekzdrowia.pl: dołącz do nas na Google+

Obserwuj Rynek Zdrowia na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

POLECAMY W PORTALACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.