Nagroda Prix Galien dla kampanii profilaktyczno-edukacyjnej Nagroda Prix Galien dla kampanii profilaktyczno-edukacyjnej "Servier dla Serca". Fot. materiały prasowe

Ogólnopolska kampania profilaktyczno-edukacyjna "Servier dla Serca" otrzymała prestiżowe wyróżnienie w konkursie Prix Galien w kategorii "Innowacyjna kampania zdrowotna".

Jury doceniło edukacyjną wartość kampanii oraz sukcesywne zwiększanie świadomości zdrowotnej społeczeństwa w zakresie czynników ryzyka chorób układu sercowo-naczyniowego oraz wynikających z nich zagrożeń, a także badania profilaktyczne i promocję zdrowego stylu życia.

Kategoria "Innowacyjna kampania zdrowotna" była nową kategorią poświęconą kampaniom edukacyjnym, społecznym oraz pacjenckim, których innowacyjność ma przełomowy wpływ na diagnostykę, leczenie czy zapobieganie chorobom u ludzi, a także wpływa na zmianę stylu życia, 

"Servier dla Serca" jest profilaktyczno-edukacyjną kampanią organizowaną przez firmę Servier Polska od 2003 roku. W ramach kampanii każdego roku w trasę po Polsce wyrusza Mobilna Poradnia Kardiologiczna oferując bezpłatne badania oraz konsultacje lekarskie, z których skorzystało już blisko 41 tysięcy pacjentów.

Przez ostatnie 14 lat Poradnia odwiedziła ponad 70 miast, wiele z nich kilkukrotnie, pokonując ponad 70 tysięcy km. Kampania Servier dla Serca zawsze towarzyszy centralnym obchodom Światowego Dnia Serca, zachęcając Polaków do tego, by o swoje serce zadbali jak najwcześniej.

Nagroda Prix Galien przyznawana jest jako dowód uznania dla innowacyjnych rozwiązań w medycynie. Konkurs ma charakter międzynarodowy i jest corocznie przeprowadzany w 17 krajach. 

Podobał się artykuł? Podziel się!
comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z MEDYCYNĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekzdrowia.pl prosto na Twój e-mail

Rynekzdrowia.pl: polub nas na Facebooku

Rynekzdrowia.pl: dołącz do nas na Google+

Obserwuj Rynek Zdrowia na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

POLECAMY W PORTALACH