MZ rozpoczęło kampanię informacyjną o korzyściach związanych z e-receptą Kampania prowadzona jest w pociągach PKP Intercity. Fot. PTWP

Ministerstwo Zdrowia rozpoczęło kampanię informacyjno-edukacyjną o korzyściach związanych z e-receptą i zaletach Internetowego Konta Pacjenta - poinformowało w piątek (23 sierpnia) biuro prasowe resortu. Akcja prowadzona jest w pociągach PKP Intercity i w internecie.

Kampania realizowana jest pod hasłem "Co ma wspólnego Pieseł z e-receptą?". Bohaterem animowanego spotu jest piesek, który wspólnie "ze swoimi ludźmi" korzysta z e-recepty i licznych udogodnień, jakie daje Internetowe Konto Pacjenta.

"Celem animacji jest pokazanie, co zyskuje pacjent i jego najbliżsi, kiedy korzystają ze wszystkich dostępnych e-usług w ochronie zdrowia. Eksponowane jest poczucie swobody, jakie daje nam uwolnienie się od niepotrzebnych informacji i równocześnie gwarancja szybkiego dostępu do informacji o zdrowiu swoim i swoich bliskich w każdej chwili i w dowolnym miejscu, kiedy tylko okaże się to konieczne" - wskazuje reosrt zdrowia.

Akcja prowadzona jest w pociągach PKP Intercity i w internecie.

"Dotychczasowe działania komunikacyjne i edukacyjne dotyczące projektu e-zdrowie ogniskowały się na dotarciu do środowiska medycznego - lekarzy, pielęgniarek oraz farmaceutów. Te grupy znają już e-receptę i Internetowe Konto Pacjenta, część bierze udział w pilotażu e-skierowania. Teraz skupiamy się na pacjentach i ich rodzinach. Animacja, którą w sierpniu mogą zobaczyć pasażerowie pociągów PKP Intercity, to zapowiedź dużej kampanii informacyjno-edukacyjnej, która ruszy już we wrześniu" - informuje wiceminister zdrowia Janusz Cieszyński.

Emisja animacji potrwa do 28 sierpnia br. Pasażerowie mają okazję zobaczyć film cztery razy w ciągu godzinnej podróży. Ponadto od 20 sierpnia kampania została wzmocniona działaniami w internecie (są one prowadzone w serwisach ogólnopolskich o charakterze informacyjno-edukacyjnym i w mediach społecznościowych).

Kierownik zespołu komunikacji projektu e-zdrowie (P1) Agata Kurek-Stec podkreśla, że zdecydowano o wyborze ekranów LCD w pociągach kursujących na najbardziej atrakcyjnych turystycznie trasach (Gdańsk, Zakopane, Wrocław). Średnia długość podróży wynosi 4 godziny.

"To zapewnia dotarcie z przekazem do dużego i precyzyjnie zdefiniowanego audytorium w grupie osób mobilnych. Zdecydowaliśmy się na ostatnie tygodnie wakacji, aby przekaz trafił do zwiększonej grupy podróżnych, którzy wracają z dłuższych urlopów albo korzystają z weekendów sierpniowych. Zabawny scenariusz i sympatyczny bohater animacji z pewnością przyciągnie uwagę pasażerów, a treści - pomimo że instruktażowe - będą łatwo i chętnie zapamiętane. To dotarcie zarówno efektywne, jak i efektowne" - ocenia Kurek-Stec.

comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z MEDYCYNĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekzdrowia.pl prosto na Twój e-mail

Rynekzdrowia.pl: polub nas na Facebooku

Obserwuj Rynek Zdrowia na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

POLECAMY W PORTALACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.