Lekarz o granicy między zdrowym odżywianiem a marketingiem Fot. Marwit; zdjęcie ilustracyjne

- Nasza dieta mogłaby być zróżnicowana ze względu na ilość dostępnych warzyw, owoców i produktów, które nie dość, że pomagają nam przeżyć, to mogą wpływać pozytywnie na nasze zdrowie - zaznaczył w programie "Pieniądz nie śpi" w radiowej Jedynce dr Adam Pietrzak, lekarz z Warszawy.

- Możemy bilansować swoją dietę w taki sposób, że jedzenie nie będzie powodowało żadnej patologii w naszych organizmach - powiedział gość Jedynki.

Zwracał też uwagę, że w aptekach dostępna jest cała gama produktów, które rzekomo mają pozytywnie wpływać na stan naszego zdrowia, uzupełniając w naszym organizmie niedobór witamin.

- Jeśli przy użyciu odpowiednich argumentów komuś powie się, że wciąganie powietrza przez słomkę jest zdrowsze, to znajdzie się grupa ludzi, którzy będą w stanie zapłacić za taką słomkę. Nawet kosztem tego, że przez słomkę będzie im się oddychać trudniej - powiedział Adam Pietrzak, podkreślając, że to samo dotyczy marketingu stworzonego na potrzeby sprzedaży suplementów diety.

Szczegóły: polskieradio.pl

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z MEDYCYNĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekzdrowia.pl prosto na Twój e-mail

Rynekzdrowia.pl: polub nas na Facebooku

Obserwuj Rynek Zdrowia na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

POLECAMY W PORTALACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.