Lekarz dostrzeżony jako lojalny konsument

W październiku 2010 r. wystartować ma pierwszy w Polsce program lojalnościowy stworzony specjalnie dla lekarzy oraz lekarzy dentystów.

Jak podaje serwis Marketing przy Kawie, celem jest zrzeszenie prestiżowych marek, które przygotowały preferencyjne warunki zakupów dla klientów z branży medycznej.

Produkty i usługi proponowane lekarzom nie będą miały, jak dotychczas, charakteru medycznego, lecz będą pochodziły z różnorodnych branż, takich jak np. motoryzacja, finanse, ubezpieczenia, nieruchomości, leasing, dobra luksusowe, turystyka, sport i rekreacja czy media i IT.

Uczestnictwo w programie będzie zarezerwowane  wyłącznie dla lekarzy oraz lekarzy dentystów. Organizatorzy projektu uważają, że reprezentanci sektora medycznego powinni zostać docenieni jako atrakcyjna grupa konsumentów.

Więcej: www.marketing-news.pl

CZYTAJ TAKŻE

comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z MEDYCYNĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekzdrowia.pl prosto na Twój e-mail

Rynekzdrowia.pl: polub nas na Facebooku

Rynekzdrowia.pl: dołącz do nas na Google+

Obserwuj Rynek Zdrowia na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

POLECAMY W PORTALACH