Kampania Hear The World zdobyła główną nagrodę w międzynarodowym konkursie Stevie Award 2009 w kategorii Communications Team of The Year.

Jury konkursu uhonorowało złotą statutetką prospołeczną inicjatywę „Hear The World”, której celem jest podnosznie świadomości dotyczacej słuchu, problemów i skutków społecznych niedosłuchu. Ogólnoświatowa kampania została zainaugurowana jesienią 2006 roku przez firmę Phonak – jednego z wiodących producentów aparatów słuchowych na świecie.

Podobał się artykuł? Podziel się!
comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z MEDYCYNĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekzdrowia.pl prosto na Twój e-mail

Rynekzdrowia.pl: polub nas na Facebooku

Rynekzdrowia.pl: dołącz do nas na Google+

Obserwuj Rynek Zdrowia na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

POLECAMY W PORTALACH