Kampania na rzecz chorych na zespół Downa: intencje szczere, wyszło niesmacznie

Porównanie choroby Downa do brudnej koszuli, to najnowsze hasło promocyjnej kampanii społecznej stowarzyszenia Olimpiady Specjalne. Kampania pod hasłem "Zespół Downa jest jak plama na koszuli, której nie można sprać" ruszyła od listopada i już wzbudza emocje.

- Nie chcemy, żeby nasze dzieci kojarzono z plamami. Bo zaplamioną koszulę albo się wyrzuca, albo robi z niej szmatkę do podłogi - mówi Gazecie Wyborczej Andrzej Suchcicki ze stowarzyszenia Bardziej Kochani.

Kampania społeczna wzbudza olbrzymie emocje w sieci - zwłaszcza po tym, jak hasło z billboardu skrytykowała Dorota Zawadzka, czyli popularna "superniania", nazywając je obraźliwym i głupim. - Idea Olimpiad Specjalnych jest świetna - realizacja tej kampanii koszmarna - powiedziała.

Internauci odnaleźli też bardziej udane billboardy przygotowane przez stowarzyszenie. Hasła "Z zespołem Downa bywasz bardzo samotny" oraz "Zespół Downa to sen, który tylko mnie się podoba" nie budzą już takich negatywnych emocji. Stąd wiele osób podkreśla, że intencje autorów pewnie były dobre, tylko "wyszło niesmacznie".

Konferencja w sprawie kampanii odbędzie się w środę, 6 listopada br.

Więcej: http://wyborcza.pl/

CZYTAJ TAKŻE

comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z MEDYCYNĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekzdrowia.pl prosto na Twój e-mail

Rynekzdrowia.pl: polub nas na Facebooku

Rynekzdrowia.pl: dołącz do nas na Google+

Obserwuj Rynek Zdrowia na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

POLECAMY W PORTALACH