Kampania: kochaj serce

Pod hasłem “I love Kochaj swoje serce. Dla zdrowia!” wystartowała nowa kampania społeczna, której celem jest upowszechnienie wiedzy na temat zapobiegania chorobom serca.

Akcję promują w telewizji – publicznej i stacjach komercyjnych), radiu, prasie i internecie Katarzyna Dowbor oraz Zbigniew Wodecki.

Akcja oficjalnie ruszyła w październiku. Jednak od od listopada do grudnia  będą emitowane spoty zachęcające do dbałości o własne zdrowie. Zleceniodawcy i twórcy kampanii, by przyczyniła się ona do „wzrostu świadomości Polaków na temat czynników ryzyka i profilaktyki chorób układu sercowo-naczyniowego, a w konsekwencji zmiana stylu życia i powrót do aktywności społecznej i zawodowej osób po hospitalizacji”

Z danych przedstawianych przez Polskie Towarzystwo Kardiologiczne wynika, że zawał serca jest codziennie przyczyną śmierci ok. 100 osób. Według Światowej Organizacji
comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z MEDYCYNĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekzdrowia.pl prosto na Twój e-mail

Rynekzdrowia.pl: polub nas na Facebooku

Rynekzdrowia.pl: dołącz do nas na Google+

Obserwuj Rynek Zdrowia na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

POLECAMY W PORTALACH