Kampania: kochaj serce

Pod hasłem “I love Kochaj swoje serce. Dla zdrowia!” wystartowała nowa kampania społeczna, której celem jest upowszechnienie wiedzy na temat zapobiegania chorobom serca.

Akcję promują w telewizji – publicznej i stacjach komercyjnych), radiu, prasie i internecie Katarzyna Dowbor oraz Zbigniew Wodecki.

Akcja oficjalnie ruszyła w październiku. Jednak od od listopada do grudnia  będą emitowane spoty zachęcające do dbałości o własne zdrowie. Zleceniodawcy i twórcy kampanii, by przyczyniła się ona do „wzrostu świadomości Polaków na temat czynników ryzyka i profilaktyki chorób układu sercowo-naczyniowego, a w konsekwencji zmiana stylu życia i powrót do aktywności społecznej i zawodowej osób po hospitalizacji”

Z danych przedstawianych przez Polskie Towarzystwo Kardiologiczne wynika, że zawał serca jest codziennie przyczyną śmierci ok. 100 osób. Według Światowej Organizacji Podobał się artykuł? Podziel się!
comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z MEDYCYNĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekzdrowia.pl prosto na Twój e-mail

Rynekzdrowia.pl: polub nas na Facebooku

Rynekzdrowia.pl: dołącz do nas na Google+

Obserwuj Rynek Zdrowia na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

POLECAMY W PORTALACH