Kampania: CMJ informuje o akredytacji lecznic za pomocą spotów FOT. Fotolia (zdjęcie ilustracyjne)

Centrum Monitorowania Jakości w Ochronie Zdrowia rozpoczęło kampanię społeczno-edukacyjna "Akredytacja - jakość i bezpieczeństwo opieki". Od 7 sierpnia do 5 września w TVP1 i TVP2 emitowane są spoty telewizyjne, a od 9 sierpnia do 5 września - radiowe (w PR1, RMF, Radio Zet).

CMJ jako główny cel stawia sobie poinformowanie społeczeństwa o znaczeniu akredytacji w ochronie zdrowia dla zapewnienia bezpieczeństwa opieki nad pacjentem.

Intencją kampanii medialnej jest zainteresowanie opinii publicznej certyfikatem akredytacyjnym, a także dostarczenie wiarygodnej i rzetelnej informacji na temat akredytacji w ochronie zdrowia.

Kampania realizowana jest w ramach projektu "Bezpieczny Szpital - Bezpieczny Pacjent" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Czytaj: cmj.org.pl

comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z MEDYCYNĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekzdrowia.pl prosto na Twój e-mail

Rynekzdrowia.pl: polub nas na Facebooku

Rynekzdrowia.pl: dołącz do nas na Google+

Obserwuj Rynek Zdrowia na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

POLECAMY W PORTALACH