Honorowa nagroda Superbrands dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy otrzymała nagrodę honorową Superbrands dla marki cieszącej się uznaniem w kraju i za granicą. Uroczysta gala odbyła się w piątek (25 maja) wieczorem w warszawskim hotelu Sheraton.

- Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy to największe w Polsce przedsięwzięcie rozrywkowo-społeczno-charytatywne. WOŚP to wielka marka, przekraczająca swą siłą biznes, to marka na rynku kultury - nie tylko masowej, ale także społeczeństwa, historii nowoczesnej, to również marka etyczna - powiedziała Lidia Adamska z zarządu Rady Marek.

Podkreśliła, że WOŚP dostarcza Polakom wielu cennych wartości. Jako przykład wymieniła to, że Orkiestra daje poczucie stabilności i solidarności, buduje społeczeństwo obywatelskie, wzmacniając więzi wzajemnego zaufania.

Nagrodę odebrał w piątek (25 maja) twórca Wielkiej Orkiestry Świątecznej pomocy Jurek Owsiak.

Dotychczas w Polsce odbyło się pięć edycji Superbrands i trzy - Business Superbrands. W ubiegłych latach honorowy tytuł Superbrands trafił do: prof. Jerzego Buzka, Henryki Bochniarz, b. prezydenta Lecha Wałęsy, prof. Leszka Balcerowicza oraz marki Chopin - w 200. rocznicę urodzin kompozytora.

W 2012 roku, podczas jubileuszowego, XX Finału, WOŚP zbierała pieniądze na urządzenia do ratowania życia wcześniaków i pompy insulinowe dla kobiet ciężarnych chorych na cukrzycę. Zebrano 50 mln 600 tys. 801 zł. Dzień po Finale deklarowano kwotę 40 mln 269 tys. 194 zł. XX Finał odbył się 8 stycznia, ale sztaby miały czas na rozliczenie się do końca lutego. Podobał się artykuł? Podziel się!

CZYTAJ TAKŻE

comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z MEDYCYNĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekzdrowia.pl prosto na Twój e-mail

Rynekzdrowia.pl: polub nas na Facebooku

Rynekzdrowia.pl: dołącz do nas na Google+

Obserwuj Rynek Zdrowia na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

POLECAMY W PORTALACH