Placówki Grupy Lux Med korzystać będą z systemu telewizyjnego HealthTV.

Zainstalowany system digital signage będzie emitował ramówkę zawierająca tzw. Feel Good Content, pozwalającą na przekazywanie pacjentom aktualnych informacji i materiałów dotyczących m.in. zdrowia, kultury i ekologii.

Integrator i operator system - spółka Admotion - udostępni również opcję sprzedaży czasu emisji dla wybranych reklamodawców.

- Sieć digital out of home w placówkach medycznych to bardzo pożądany przez reklamodawców kanał komunikacji, ponieważ oprócz przewagi, którą daje technologia, jest również naturalna przewaga w postaci długiego kontaktu odbiorcy z treścią - mówi Mateusz Rybakowski, dyrektor zarządzający Admotion Sp. z o.o.

Inwestycja obejmująca placówki Grupy Lux Med, realizowana jest etapami. HealthTV obecne jest już w ponad 100 lokalizacjach, w 7 wiodących sieciach medycznych. W skali miesiąca content jest oglądany przez 1,61 mln odbiorców w całym kraju.

Co ciekawe 80% stanowią odbiorcy unikatowi, ponieważ placówki medyczne codziennie odwiedzają nowi ludzie. Według danych opracowanych przez ABI Research światowy rynek Digital Signage będzie warty w przyszłym roku 4,5 miliarda dolarów.

Podobał się artykuł? Podziel się!
comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z MEDYCYNĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekzdrowia.pl prosto na Twój e-mail

Rynekzdrowia.pl: polub nas na Facebooku

Rynekzdrowia.pl: dołącz do nas na Google+

Obserwuj Rynek Zdrowia na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

POLECAMY W PORTALACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.