Placówki Grupy Lux Med korzystać będą z systemu telewizyjnego HealthTV.

Zainstalowany system digital signage będzie emitował ramówkę zawierająca tzw. Feel Good Content, pozwalającą na przekazywanie pacjentom aktualnych informacji i materiałów dotyczących m.in. zdrowia, kultury i ekologii.

Integrator i operator system - spółka Admotion - udostępni również opcję sprzedaży czasu emisji dla wybranych reklamodawców.

- Sieć digital out of home w placówkach medycznych to bardzo pożądany przez reklamodawców kanał komunikacji, ponieważ oprócz przewagi, którą daje technologia, jest również naturalna przewaga w postaci długiego kontaktu odbiorcy z treścią - mówi Mateusz Rybakowski, dyrektor zarządzający Admotion Sp. z o.o.

Inwestycja obejmująca placówki Grupy Lux Med, realizowana jest etapami. HealthTV obecne jest już w ponad 100 lokalizacjach, w 7 wiodących sieciach medycznych. W skali miesiąca content jest oglądany przez 1,61 mln odbiorców w całym kraju.

Co ciekawe 80% stanowią odbiorcy unikatowi, ponieważ placówki medyczne codziennie odwiedzają nowi ludzie. Według danych opracowanych przez ABI Research światowy rynek Digital Signage będzie warty w przyszłym roku 4,5 miliarda dolarów.

comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z MEDYCYNĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekzdrowia.pl prosto na Twój e-mail

Rynekzdrowia.pl: polub nas na Facebooku

Rynekzdrowia.pl: dołącz do nas na Google+

Obserwuj Rynek Zdrowia na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

POLECAMY W PORTALACH