Kampanie promocyjne produktów do pielęgnacji skóry francuskiego producenta brzmią jak reklamy leków, dlatego muszą być zmienione - ostrzegają amerykańscy urzędnicy FDA.

Amerykańska Agencja ds. Żywności i Leków (FDA) zwróciła uwagę na reklamy należącej do L'Oreal firmy Laneome. Producent twierdzi w nich, że jego kremy do pielęgnacji skóry twarzy mogą "pobudzić aktywność genów" lub "stymulować regenerację komórek" w celu zmniejszenia objawów starzenia.

Tymczasem każdy produkt, który ma na celu naruszenie struktury lub funkcjonowania ludzkiego ciała, jest w USA klasyfikowany jako lek.

Więcej: http://wyborcza.biz/

CZYTAJ TAKŻE

comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z MEDYCYNĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekzdrowia.pl prosto na Twój e-mail

Rynekzdrowia.pl: polub nas na Facebooku

Rynekzdrowia.pl: dołącz do nas na Google+

Obserwuj Rynek Zdrowia na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

POLECAMY W PORTALACH