Nowa identyfikacja wizualna i serwis internetowy Ministerstwa Zdrowia kosztowały 61 tys. zł. Eksperci krytykują wprowadzoną na początku roku identyfikację wizualną, w tym logotyp oraz layout strony internetowej resortu.

W nowym logotypie Ministerstwa Zdrowia oprócz nazwy resortu i godła Polski znalazł się duży symbol MZ zapisany niebieską, zygzakowatą czcionką. Logo to główna część nowej identyfikacji wizualnej ministerstwa, obejmującej też wzory dokumentów, wizytówek i gadżetów promocyjnych. Jednocześnie w nowej wersji, na razie beta, został uruchomiony serwis internetowy resortu.

Eksperci agencji brandingowych pytani przez Wirtualnemedia.pl zgodnie krytykują logo, ale zaznaczają też, że polskie instytucje rządowe nie mają ujednoliconego systemu identyfikacji. Mówią, że nowy logotyp jest skrajnie minimalistyczny, mało ciekawy i przede wszystkim ignoruje znaczenie polskich symboli narodowych.

- To nie jest udana realizacja. Najbardziej razi mnie osadzenie godła między nowym znakiem a typografią - mówi Michał Łojewski, dyrektor kreatywny White Cat Studio. - To logo jest zlepkiem przypadkowych i zupełnie do siebie niepasujących symboli graficznych i liternictwa - dodaje Arkadiusz Łoś, brand consulting & CI director Dragon Rouge.

Więcej: www.witualnemedia.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

CZYTAJ TAKŻE

comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z MEDYCYNĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekzdrowia.pl prosto na Twój e-mail

Rynekzdrowia.pl: polub nas na Facebooku

Rynekzdrowia.pl: dołącz do nas na Google+

Obserwuj Rynek Zdrowia na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

POLECAMY W PORTALACH