Biuro Rzecznika Praw Pacjenta w aplikacji mobilnej Migam Rzecznik Praw Pacjenta zachęca również do zapoznania się z prawami pacjenta, które zostały przetłumaczone na język migowy. Fot. Archiwum

Od grudnia br. osoby głuche oraz głuchonieme mogą kontaktować się z Biurem Rzecznika Praw Pacjenta za pomocą aplikacji mobilnej Migam.

Jak informuje Biuro Rzecznika Praw Pacjenta, podobnie jak w przypadku funkcjonalności zamieszczonej na stronie internetowej Biura użytkownik połączy się z infolinią Biura za pośrednictwem tłumacza języka migowego. Wystarczy posiadać urządzenie mobilne z kamerą oraz aplikację Migam, dzięki której zostanie wykonane połączenie. Aplikacja dostępna jest zarówno na urządzenia z systemem Android oraz iOS.

Osoby głuche oraz głuchonieme poprzez tę formę kontaktu mają możliwość samodzielnego załatwienia swojej sprawy. Kontakt z Biurem za pośrednictwem tłumacza online pozostaje do dyspozycji interesantów od poniedziałku do piątku między godziną 9 a 20.

Rzecznik Praw Pacjenta zachęca również do zapoznania się z prawami pacjenta, które zostały przetłumaczone na język migowy. Filmy z tłumaczeniem dostępne są w zakładce ''Prawa pacjenta''.

Więcej: www.rpp.gov.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!
comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z MEDYCYNĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekzdrowia.pl prosto na Twój e-mail

Rynekzdrowia.pl: polub nas na Facebooku

Rynekzdrowia.pl: dołącz do nas na Google+

Obserwuj Rynek Zdrowia na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

POLECAMY W PORTALACH