Bank walczy z otyłością dzieci

Fundacja Banku Ochrony Środowiska rozpoczęła walkę z niezdrową żywnością, na Zachodzie nazywaną "śmieciową" (junk food) - informuje "Puls Biznesu".

Wstępem do zakrojonej na szeroką skalę akcji mającej przeciwdziałać otyłości wśród polskich dzieci są billboardy z hasłem „To śmieci tuczą dzieci”. Kampania medialna obejmie także m.in. serię programów telewizyjnych z udziałem znanych polityków. Na specjalnie uruchomionej stronie internetowej zamieszczono opracowane przez specjalistów informacje na temat zdrowego żywienia. Przewidziane jest też wprowadzenie elementów edukacji żywieniowej do szkół podstawowych.

Firmy z branży spożywczej i gastronomicznej są zaskoczone, a niektóre wręcz oburzone – czytamy w Pulsie Biznesu.

Śmieciowym jedzeniem nazywane jest są m.in. dania fast food, gazowane i słodzone napoje, cukierki, słodycze, chipsy i inne słone przekąski.

Więcej w Pulsie Biznesu (PAP)
Podobał się artykuł? Podziel się!

CZYTAJ TAKŻE

comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z MEDYCYNĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekzdrowia.pl prosto na Twój e-mail

Rynekzdrowia.pl: polub nas na Facebooku

Rynekzdrowia.pl: dołącz do nas na Google+

Obserwuj Rynek Zdrowia na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

POLECAMY W PORTALACH