20 lat walki z rakiem piersi pod symbolem różowej wstążki

Kampania na rzecz Walki z Rakiem Piersi firmy Estée Lauder Companies obchodzi jubileusz 20-lecia. Tegoroczna akcja odbywa się pod hasłem: "Odwaga. Uwierz w świat bez raka piersi. Jesteśmy tu, aby stało się to prawdą”.

Podczas dwóch dekad funkcjonowania na całym świecie w ramach Kampanii rozdanych zostało ponad 110 milionów różowych wstążek - symbolu zdrowych piersi, stworzonego przez Evelyn Lauder oraz Alexandrę Penney.

- W Polsce codziennie wykrywamy 45 nowych przypadków zachorowania na raka piersi, a 15 Polek każdego dnia umiera z powodu tego nowotworu. Dzięki dodatkowym funduszom mamy szansę  prowadzić badania naukowe nad nowymi lekami – mówi profesor Jan Lubiński, założyciel i kierownik Ośrodka Nowotworów Dziedzicznych przy Pomorskim Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie.

W Polsce po raz czwarty w wybranych perfumeriach dostępne będą w sprzedaży limitowane edycje produktów, z których dochód zostanie przekazany na badania nad lekiem na raka piersi prowadzone przez szczeciński ośrodek.

CZYTAJ TAKŻE

comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z MEDYCYNĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekzdrowia.pl prosto na Twój e-mail

Rynekzdrowia.pl: polub nas na Facebooku

Rynekzdrowia.pl: dołącz do nas na Google+

Obserwuj Rynek Zdrowia na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

POLECAMY W PORTALACH