20 lat walki z rakiem piersi pod symbolem różowej wstążki

Kampania na rzecz Walki z Rakiem Piersi firmy Estée Lauder Companies obchodzi jubileusz 20-lecia. Tegoroczna akcja odbywa się pod hasłem: "Odwaga. Uwierz w świat bez raka piersi. Jesteśmy tu, aby stało się to prawdą”.

Podczas dwóch dekad funkcjonowania na całym świecie w ramach Kampanii rozdanych zostało ponad 110 milionów różowych wstążek - symbolu zdrowych piersi, stworzonego przez Evelyn Lauder oraz Alexandrę Penney.

- W Polsce codziennie wykrywamy 45 nowych przypadków zachorowania na raka piersi, a 15 Polek każdego dnia umiera z powodu tego nowotworu. Dzięki dodatkowym funduszom mamy szansę  prowadzić badania naukowe nad nowymi lekami – mówi profesor Jan Lubiński, założyciel i kierownik Ośrodka Nowotworów Dziedzicznych przy Pomorskim Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie.

W Polsce po raz czwarty w wybranych perfumeriach dostępne będą w sprzedaży limitowane edycje produktów, z których dochód zostanie przekazany na badania nad lekiem na raka piersi prowadzone przez szczeciński ośrodek. Podobał się artykuł? Podziel się!

CZYTAJ TAKŻE

comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z MEDYCYNĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekzdrowia.pl prosto na Twój e-mail

Rynekzdrowia.pl: polub nas na Facebooku

Rynekzdrowia.pl: dołącz do nas na Google+

Obserwuj Rynek Zdrowia na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

POLECAMY W PORTALACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.