Giżycko: pracują nad poprawą wizerunku

Szpital Giżycki Sp. z o.o. prowadzi kampanię, której celem jest poprawa wizerunku szpitala i wypracowanie przyjaznych kontaktów środowiska medycznego z pacjentami i ich rodzinami.

Wpierw wśród mieszkańców Giżycka przeprowadzono ankietę.

Okazało się, że najważniejsze oczekiwania dotyczące personelu szpitalnego odnosiły się do sposobu komunikacji i zrozumiałego opisu procedur medycznych. Pacjenci chcieliby także dodatkowych usług w szpitalu - najczęściej wskazywali dostęp do internetu i bankomatu.

Teraz odbywają się spotkania personelu i praca nad tym, by wprowadzić w życie zmiany oczekiwane przez potencjalnych pacjentów placówki. Zapowiedziano mini audyt, który pokaże, czy zaplanowane zmiany są wprowadzone i co myślą o nich pacjenci.

Nadal jednak część lekarzy nie ma przekonania co do tego, że warto poznawać reguły właściwej komunikacji z pacjentem. Uważają, że lepiej poświęcić czas na zdobycie informacji, jak go skutecznie wyleczyć, niż jak go pocieszyć.

Według badań prowadzonych przez Naczelną Izbę Lekarską, sami lekarze oceniają, że nie są dobrze przygotowani do współpracy z pacjentem.

Więcej: http://www.wspolczesna.pl

comments powered by Disqus

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z MEDYCYNĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekzdrowia.pl prosto na Twój e-mail

Rynekzdrowia.pl: polub nas na Facebooku

Rynekzdrowia.pl: dołącz do nas na Google+

Obserwuj Rynek Zdrowia na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

POLECAMY W PORTALACH